۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵
کد خبر: ۶۱۱۱۹۸
حجت الاسلام شکریان:

آمریکا نماد شرارت و جنگ افروزی در جهان است

آمریکا نماد شرارت و جنگ افروزی در جهان است
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، آمریکا را نماد شرارت و جنگ افروزی در جهان معرفی کرد و گفت: پرونده آمریکایی ها سرشار از جنایت و کشتار ملت های مظلوم و بیگناه جهان است.

حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، به اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر قدرت های پوشالی جهان اشاره کرد و گفت: امروز آمریکا در برابر ملت ایران خوار و ذلیل است.

وی با بیان این که تلاش های آمریکا برای جلوگیری از اقتدار نظام اسلامی با شکست مواجه شده است، افزود: ایران اسلامی با پشتوانه عظیم مردمی خود، آمریکا را در جهان تحقیر کرده است.

استاد حوزه علمیه مازندران، تهدیدات آمریکایی ها علیه ملت ایران را پوشالی توصیف کرد و با بیان این که امروز جمهوری اسلامی ایران با وجود همه توطئه ها و فشارهای آمریکا، در اوج اقتدار منطقه ای و جهانی قرار دارد، گفت: آمریکایی ها برای کشاندن ایران به میز مذاکره از همه ظرفیت های بین المللی خود استفاده کردند.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که شکست آمریکا در برابر ملت بزرگ ایران اسلامی قطعی و حتمی است، ادامه داد: بیش از چهار دهه بن بست در سیاست های آمریکا علیه ملت ایران، سند واضحی است که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، آمریکا را نماد شرارت و جنگ افروزی در جهان معرفی کرد و با بیان این که پرونده آمریکایی ها سرشار از جنایت و کشتار ملت های مظلوم و بیگناه جهان است، خاطرنشان کرد: آمریکایی ها در حالی جمهوری اسلامی را متهم به حمایت از تروریستم می کنند که خود آنها به طور علنی از گروه های تروریستی در منطقه حمایت مالی و تسلیحاتی می کند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آمریکا دیگر آبرویی برای خود در منطقه و سایر نقاط جهان باقی نگذاشته است، تصریح کرد: تصویری که امروز از آمریکا در اذهان ملت های جهان مطرح است، چیزی جز جنایت و کشتار مردم بی گناه و مظلوم نیست.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که این سیاست های غلط آمریکایی ها بود که منطقه خاورمیانه را به نابودی کشاند، گفت: امروز کشورهای مسلمان منطقه به دلیل سیاست های مداخله جویانه آمریکا در یک شرایط بحرانی قرار دارند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با تأکید براین که آمریکایی ها به جای دروغ پردازی و متهم کردن سایر کشورها به شرارت ها و جنایت های خود در منطقه پایان دهد، تصریح کرد: تنها راه بازگشت صلح و آرامش به خاورمیانه خروج کامل نیروهای آمریکایی از منطقه است./950/ت210/ب1

افشین ایمانی
ارسال نظرات