۰۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۶۱۱۳۴۳
امام جمعه اهواز:

خرید کالای خارجی ایجاد فرصت شغلی برای کارگر خارجی است

خرید کالای خارجی ایجاد فرصت شغلی برای کارگر خارجی است
نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به ضرورت حمایت از کالای داخلی، گفت: خرید کالای خارجی ایجاد فرصت شغلی برای کارگر خارجی است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد، امام جمعه اهواز در خطبه‌های نمازجمعه امروز اهواز، با اشاره به اینکه نماز اول وقت از ویژگی‌های شهید بهشتی بود، عنوان داشت: زیبنده مسؤولان نظام اسلامی نیست که زمان پرواز‌ها و حرکت وسایل نقلیه وقتی باشد که در مبدأ یا انتها، نماز مسافران قضا شود؛ از این رو باید برنامه ریزی برای ادای نماز اول وقت تسهیل شود.

امام جمعه اهواز با اشاره به اینکه درخواست امت اسلامی از دستگاه قضا ادامه روند مبارزه با فساد به ویژه دانه درشت‌ها است، افزود: اینکه در بازار شاهد تفاوت قیمت‌ها و کمیاب بودن برخی اقلام باشیم، گویای آن است که سرمایه گذاران مفسد نقطه ضعف مسؤولان را خوب شناسایی کردند؛ از این رو درخواست ما و مردم از قوه قضائیه برخورد با چنین اشخاصی است که با احتکار مایحتاج اولیه عموم، ثروت‌های بی شماری به دست آوردند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه بیانیه گام دوم منشور انقلاب اسلامی است، ادامه داد: متأسفانه تعداد بسیار کمی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را مطالعه کردند، باید راهبرد‌های چهل ساله دوم انقلاب اسلامی در بیانیه را عینیت بخشیم، روابط عمومی‌های ادارات فراز‌هایی از بیانیه را در منظر مردم قرار دهند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با بیان اینکه مأیوس سازی مردم و مسؤولان هدف دشمن است، خاطرنشان کرد: از رسول خدا (ص) روایت شده که مردم در آخرالزمان بسیار از وضعیت خود می‌نالند و به هیچ وجه راضی نیستند حال آنکه اگر وضعیت کنونی را با پیش از انقلاب اسلامی مقایسه کنیم متوجه نعمت‌های به دست آمده در سایه انقلاب خواهیم بود.

وی با اشاره به دستاورد‌های مختلف انقلاب اسلامی گفت: برای تحقق شعار رونق تولید باید مردم و مسؤولان کنار یکدیگر باشند، اگر بنا بر افزایش تولید داخلی و حمایت از آن باشد، باید کالای ایرانی باکیفیت در اختیارشان قرار گیرد و مسؤولان در این باره باید همت به خرج دهند.

امام جمعه اهواز خرید کالای خارجی را به معنای ایجاد فرصت شغلی برای کارگر خارجی برشمرد و افزود: هر کجا مدیریت جهادی و انقلابی ورود پیدا کند، موفقیت حاصل می‌شود؛ از این رو با عمل انقلابی و جهادی بدانیم موفق خواهیم شد همانطور که موفقیت‌های به دست آمده در ۴۰ سال اخیر با وجود همه تحریم ها، اما نتیجه مدیریت جهادی و انقلابی بود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان به معضل کشاورزان برای کشت تابستانه، قطعی مکرر برق و آب در اهواز و بیکاری جوانان، توجه به امنیت و استفاده از همه ظرفیت‌ها و توجه به قشر محروم اشاره کرد./۹۴۵۶/پ202/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات