۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۶۱۱۴۹۵

جزئیات انتقالات حوزه علمیه در سال تحصیلی ۹۹-۹۸

جزئیات انتقالات حوزه علمیه در سال تحصیلی ۹۹-۹۸
انتقالات سال تحصیلی ۹۹-۹۸ حوزه علمیه از پنجم تیرماه آغاز شده و تا دهم شهریور ماه ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، انتقالات سال تحصیلی 99-98 حوزه علمیه از پنجم تیرماه آغاز شده  و تا دهم شهریور ماه ادامه دارد.

براساس این گزارش، انتقالات عادی، نظام جدید و سفیران هدایت از پنجم تیرماه تا 31 تیرماه، انتقال میهمان در نیم سال اول، از یکم شهریور تا 30 مهر، انتقال میهمان در نیم سال دوم از یکم بهمن ماه تا بیستم اسفندماه، انتقال سفیران به بلند مدت و بالعکس در نیم سال اول از پنجم تیرماه تا 31 تیرماه و انتقال سفیران به بلندمدت و بالعکس در نیم سال دوم از یکم بهمن ماه تا بیستم اسفندماه و انتقال از مراکز مستقل به مدارس تحت برنامه از 15 تیرماه تا دهم شهریور انجام می شود.

شرایط عمومی انتقالات دارا بودن کد تحصیلی رسمی، فعال بودن پرونده تحصیلی، نداشتن مشکل آموزشی، نداشتن مشکل نظام وظیفه، نداشتن مشکل صیانتی، حضور حداقل یکسال تحصیلی در مدرسه مبدأ، موافقت مدارس و مدیریتهای استانی مبدأ و مقصد و برخورداری از سلامت اخلاقی، روحی و جسمی است.

همچنین داشتن قصد ادامه تحصیل رسمی و حضور مستمر در کلاسهای درس، وجود دوره ، مقطع و پایه تحصیلی مورد نیاز طلبه به صورت رسمی در مدرسه مقصد، عدم اشتغال غیرحوزوی در سطح یک و حضور حداقل یک سال تحصیلی بعد از انتقال در مدرسه مقصد از جمله شرایط عمومی انتقالات حوزه علمیه به شمار می روند.

در  صورت  اضطرار  و  موافقت  مدیر  مدرسه  و  مدیریت استان مبدأ  و مقصد  در  برخی از  دروس  یا تمام دروس حداکثر در دو نیمسال، امکان انتقال طلاب به صورت میهمان به مدرس دارای همان نظام آموزشی اشتغال به تحصیل، گذراندن حداقل یک نیمسال تحصیلی در مدرسه مبدأ، عدم تجاوز مجموع ساعات انتخاب درس طلبه میهمان از سقف مجاز از جمله شرایط انتقالات به عنوان میهمان است.

طلاب علاقه مند جهت دریافت آیین نامه انتقالات و کسب اطلاعات ببیشتر می توانند به اینجا مراجعه کنند./1324/پ203/ب1

مصطفی رستمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۲
سلام . لطف کنید زمان انتقالی راتمدید کنید
2
0