۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۶۱۱۶۳۳
معاون سازمان بسیج در ایلام:

آمریکا با ابزار رسانه‌ای جنایات خود علیه بشریت را می پوشاند

آمریکا با ابزار رسانه‌ای جنایات خود علیه بشریت را می پوشاند
معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر در جهان است.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار نعمان غلامی در همایش هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در مسجد جامع ایلام اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران همواره با پیام‌های روشن ‌حمایت خود را ملت‌های آزاده اعلام کرده‌است.

وی اعلام شفاف جمهوری اسلامی ایران در جهان را نشانه عزت، افتخار و سربلندی جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: جمهوری اسلامی همواره از بدو تشکیل تا کنون شفافیت، آزادگی، مقاومت و ایثار و برتری اراده‌ها را عنوان و این از صداقت این نظام در عرصه بین‌المللی است.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور، در ادامه ترفندهای آمریکا در به‌کارگیری ابزارهای دیپلماسی و رسانه‌ای را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: آمریکاییها به‌کارگیری انواع ابزار تلاش می‌کنند اهداف کثیف خود را محقق سازند.

سردار غلامی جنایت حقوق بشری آمریکا در لفافه دمکراسی را مورد اشاره قرار داد و گفت: اگر پرونده‌های حقوق بشر آمریکا بررسی شود بیش از 150 جنایت بزرگ علیه مسلمانان و مردم مظلوم انجام داده که نمونه آن در کشور یمن، عراق، سوریه به‌خوبی مشخص است.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور، 17 هزار شهید ترور تقدیم نظام شده که 13هزار آن توسط گروهک پلید منافقین به شهادت رسیده است و این نمونه‌ای ار دفاع حقوق بشری آمریکا است که اقدام به ترور و به شهادت رساندن فرزندان ایران اسلامی را دفاع از حقوق بشر نام می‌گذارد غافل از اینکه ابر جنایتکار علیه بشریت آمریکا است.

سردار غلامی عنوان کرد: آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر در جهان است، و این خبر نباید برای بسیاری از رسانه ها و مردم جهان، شگفت انگیز و باور نکردنی به نظر برسد اما قدرت پرده پوشی و پنهانکاری از نوع آمریکایی آن تاکنون توانسته، اذهان بسیاری را نسبت به این واقعیترین خبر در دنیای رسانه، مردد سازد.

عباس قاسم پور
منبع: تسنیم
ارسال نظرات