۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۶۱۱۶۴۳
آیت الله صفایی بوشهری:

مردم بوشهر فداکاری و مجاهدت شهدا را از یاد نمی‌برند

مردم بوشهر فداکاری و مجاهدت شهدا را از یاد نمی‌برند
امام جمعه بوشهر با بیان اینکه شهادت برای مردم استان بوشهر مایه سعادت و کمال است گفت: بوشهر در ادوار مختلف تاریخی مرکز جهاد، حماسه و مقاومت بوده است.

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در آیین استقبال از شهید غلامرضا سلیمی در فرودگاه بوشهر، با بیان اینکه مردم بوشهر امروز بار دیگر میزبان بزرگی از سرداران دفاع مقدس هستند اظهار داشت: شهید غلامرضا سلیمی بعداز 31 سال از فضای همان منطقه جهاد و قرارگاه هشت سال دفاع مقدس امروز به وطن بازگشت و مورد استقبال باشکوه مردم قرار گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه این شهید پس از فراق 31 ساله در کنار اولیاء و دخترش قرار می‌گیرد خاطر نشان کرد: شهادت برای مردم ولایت‌مدار استان بوشهر یک سعادت و کمال است چراکه این استان از دیرباز در ادوار مختلف تاریخی مرکز جهاد، حماسه و مقاومت بوده است.

امام جمعه بوشهر، با اشاره به اینکه امروز یک رئیسعلی دلواری دیگر به استان بوشهر اضافه می‌شود افزود: امروز مردم بوشهر توفیق زیارت و میزبانی و استقبال از این شهید والامقام دارند.

آیت‌الله صفایی بوشهری، به پیام شهدا پرداخت و با تاکید بر تاسی از راه و منش شهدا تصریح کرد: ایمان، تقوا، اخلاق، مقاومت، پایداری و حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی از پیام مهم شهداء است.

وی با اشاره به اینکه مردم استان بوشهر در ادوار مختلف تاریخی جان خود را در راه وطن، انقلاب و اسلام فدا کرده‌اند افزود: شهیدان هشت سال دفاع مقدس که برای جهاد در راستای پاسداری از انقلاب اسلامی و ایران اسلامی جان خود را فدا کرده‌اند با مجاهدت و فداکاری به شهادت رسیدند و به عنوان نماد مقاومت و پاسداری از اسلام و انقلاب است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به اینکه شهید غلامرضا سلیمی پس از 31 سال اقامت در منطقه جهاد، امروز به وطن بازگشت و در آغوش مردم و خانواده قرار گرفت گفت: مسیر شهادت که حضرت امام حسین(ع) گشوده‌اند همیشه بر روی مردم باز است که در هشت سال دفاع مقدس، رزمندگان اسلام با حماسه آفرینی و فداکاری این مسیر را انتخاب و طی کردند.

امام جمعه بوشهر، با تاکید بر حفظ طریق شهداء تصریح کرد: حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و طریق شهدا، پاسداری از راه ولایت،باید در تمام سطوح زندگی مورد توجه همگان قرار بگیرد.

عباس قاسم پور
منبع: تسنیم
ارسال نظرات