۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۲
کد خبر: ۶۱۱۶۴۵
حجت الاسلام اهتمام تبیین کرد؛

طرح تشکیل مساجد دوستدار خانواده

طرح تشکیل مساجد دوستدار خانواده
حجت الاسلام اهتمام در دیدار مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد اصفهان به تشریح طرح های اعزام مبلغ در تابستان، مساجد دوستدار خانواده و خانواده رضوی پرداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام  حامد اهتمام سرپرست اداره کل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، صبح امروز در دیدار با حجت الاسلام محمدرضا نیستانی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان به تشریح طرح‌های جدید و خلاقانه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان پرداخت و گفت: مساجد دوستدار خانواده طرح جدیدی است که مساجد فعال و دارای جمعیت جوان، شناسایی و به عنوان مسجد دوستدار خانواده در آن منطقه معرفی می شود.

وی با پیش بینی استقبال مردمی از این طرح، تصریح کرد: طی برنامه ریزی انجام شده و با همکاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان سلسله نشست ها، گفتمان های خانواده و جلسات پرسش و پاسخ به صورت منظم در طول سال در مساجد دوستدار خانواده برگزار خواهد شد.

سرپرست اداره کل امور فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان سیاست کلی این اداره را برنامه ریزی و توجه ویژه به شهرستان های کم برخوردار، آسیب زا و دارای ظرفیت تبلیغی بیان کرد و افزود: در همین راستا طرح تابستان ویژه کانون های فرهنگی در سراسر استان اصفهان برگزار می شود.

وی خانواده رضوی را یکی دیگر از طرح های مشترک بیان کرد و گفت: در دهه کرامت در پنج شهرستان، خمینی شهر، لنجان، فلاورجان، شاهین شهر و نجف آباد برنامه های ویژه خانواده رضوی با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی شهرهای یاد شده برگزار می شود.

حجت الاسلام اهتمام در ادامه تصریح کرد: دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در هر سه طرح وظیفه آموزش و اعزام مبلغان را به عهده دارد و شناسایی ظرفیت محل با ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان و محوریت تمام برنامه با دفاتر ائمه جمعه هر شهرستان  می باشد.

در بخش دیگری از این دیدار حجت الاسلام محمد رضا نیستانی مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان گفت: استان اصفهان دارای بیش از 1900 کانون فرهنگی و هنری که با ظرفیت سنجی مکان تبلیغی طرح های سه گانه را برگزار خواهد کرد./1304/پ210/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات