۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۶۱۱۷۱۱
خبرنگار پرس تی‌وی:

آمریکا از حمله به ایران هراس دارد

آمریکا از حمله به ایران هراس دارد
هاشمی با بیان اینکه کشتار سیاه پوستان در آمریکا مصداق بارز حقوق بشر آمریکایی است، گفت: آمریکا از حمله به ایران هراس دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مرضیه هاشمی خبرنگار پرس تی‌وی، امروز در کنفرانس بین المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب که به مناسبت هفته حقوق بشر آمریکایی در مجموعه فرهنگی شهدای هفتم تیر برگزار شد، گفت: کشتار سیاه پوستان در دهه 60 میلادی در آمریکا بیانگر حقوق بشر آمریکایی است که امروز نیز این کشتار همچنان ادامه دارد.

وی افزود: امروز در آمریکا سیاه پوستان به راحتی کشته می شوند و خانواده های آنان به فرزندانشان مدام گوشزد می کنند که مراقب باشند چگونه در خیابان راه بروند و در صورت بازداشت سریع تسلیم شوند تا مبادا پلیس به آنان شلیک کنند.

هاشمی با اشاره به اینکه اتفاقات و جنایات فراوانی در آمریکا رخ می دهد و این امور برای من تعجب آور نیست، ابراز کرد: زمانی که من در آمریکا بودم و هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری ایران توسط آمریکا را شنیدم به برگزاری تظاهرات اقدام کردم؛ در آمریکا می توان تظاهرات داشت اما باید هزینه پرداخت کرد.

خبرنگار پرس تی‌وی با بیان اینکه آمریکا از حمله به ایران هراس دارد، گفت: آمریکا خود را بسیار بالا می بیند برای همین هرگز از خطای خودشان عذر خواهی نمی کند؛ آنان حرکات موثر که در راستای محکوم کردن چهره آمریکا برگزار می شود را سرکوب می کنند.

وی در پایان با اشاره به اینکه از حقوق بشر آمریکایی انتظاری جز نقض حقوق بشر نمی رود، خاطرنشان کرد: امروز هر کسی که به آمریکا پول می دهد می تواند حقوق بشر آمریکایی را بخرد، امروز آمریکا با گرفتن پول از سعودی ها ماهیت و واقعیت خود را به جهانیان آشکار می کند./813/پ202/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 4
 
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات