۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۶۱۱۷۸۰
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی:

در گام دوم انقلاب فشار دشمن در کارزار تمدنی افزایش می‌یابد

در گام دوم انقلاب فشار دشمن در کارزار تمدنی افزایش می‌یابد
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه در تبلیغات اسلام ناب نباید تنها به سازمان تبلیغات بسنده کرد،گفت: در گام دوم انقلاب فشار دشمن در کارزار تمدنی افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمد قمی در مراسم تکریم و معارفه مدیران کل سابق و جدید تبلیغات اسلامی استان البرز که در سالن میلاد کرج برگزار شد، اظهار داشت: همه روحانیون باید بازوان تبلیغی امام عصر (عج)و نائب آن حضرت باشند.

وی افزود: اصل تبلیغ، تبلیغ ولادت امیرالمومنین علی (ع) است و مبلغ تنها طلبه نیست.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه تبلیغ شأن ملت مسلمان است، بیان کرد: مقطع جدیدی از حیات بشری و انقلاب اسلامی پیش روی ماست و مسیر مسیر ساده‌ای نبوده و تا قله راه بسیار است و در گام دوم شیب تندتر و فشار دشمنان افزون تر می‌شود و به مقطع حساس این کارزار تمدنی در حال نزدیک شدن هستیم و مسیر مسیری سخت اما آینده روشنتر و در خور مردم شریف ایران است.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین ‌قمی با بیان اینکه گام بعدی را محکم‌تر و کیفی‌تر باید برداشت، عنوان کرد: حتما به سازمان تبلیغات با یک دید دیگر نگریسته شود و محکم‌تر از این کارها باید پیش برود و همه باید به فضل خدا باید گام دوم را محکم تر برداشت، البرز استانی ارزشمند است و تبلیغات اسلام ناب، در مسیر تحقق اسلام ناب به یک سازمان تبلیغات محدود نمی‌شود و نیاز مند مشارکت بیشتر است.

وی با بیان اینکه خادم همه خدام اهل بیت (ع) هستیم، گفت: ان‌شاءالله دوستان جوری کار می‌کنند‌ که ما به وعده‌های داده شده عمل کرده و شرمنده امام عصر (عج) نباشیم.

عباس قاسم پور
منبع: تسنیم
ارسال نظرات