۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴
کد خبر: ۶۱۱۸۲۹
ایزدی در گفت‌وگو با رسا:

رسانه‌ها چهره واقعی حقوق بشر آمریکایی را افشا کنند

رسانه‌ها چهره واقعی حقوق بشر آمریکایی را افشا کنند
کارشناس مسائل بین الملل با تأکید بر این که آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر در جهان است، از رسانه ها خواست که چهره واقعی حقوق بشر آمریکایی را افشا کنند.

فؤاد ایزدی کارشناس مسائل بین الملل در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، با تاکید بر اینکه آمریکا بزرگ‌ترین ناقض حقوق بشر است، گفت: آمریکا نه تنها در جهان بلکه در داخل خود ایالات متحده نیز به طور مکرر حقوق بشر را نقض می کند.

وی نگاه ابزاری آمریکا به حقوق بشر را زمینه ساز بسیاری از مشکلات در کشورهای اسلامی دانست و ابراز کرد: اغلب کشورهای مسلمان تحت تاثیر فعالیت های ضد حقوق بشری آمریکا بوده و هزینه های زیادی برای آن پرداخت می کنند.

این کارشناس مسائل بین الملل با اشاره به اینکه حقوق بشر اسلامی در مقابل حقوق بشر آمریکایی قرار دارد و با آن بسیار متفاوت است، ابراز کرد: حقوق بشر اسلامی برگرفته از دین مبین اسلام است.

ایزدی ایستادگی و مقاومت کشور ایران در مقابل حقوق بشر آمریکایی را یکی از شکست های بزرگ آمریکایی ها دانست و گفت: حقوق بشری که آمریکایی ها از آن دم می زنند و مدعی آن هستند شعاری بیش نیست.

وی تطهیر اعمال آمریکا در زمینه حقوق بشر را شایسته رسانه های داخلی ندانست و با ابراز تأسف از اقدامات برخی رسانه ها در عدم معرفی چهره واقعی استکبار جهانی، خاطرنشان کرد: هفته حقوق بشر آمریکایی بهترین فرصت برای معرفی چهره استکبار جهانی است./813/ت302/ق

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
هادی یزدانی
Iran, Islamic Republic of
۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶
بنده فکر می کنم فقدان الگوی فقه تخصصی یکی از موانع پیشرفت تحقق تخصصی شدن فقه در حوزه است.
شجاعت علمی و نوآوری های منضبط از راهکارهای جبران این نقیصه می باشد.
1
0
تیموریان
Iran, Islamic Republic of
۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵
در جنگ نرم جمهوری اسلامی ایران با ایالات متحده، باید از ابزارهای رسانه ای، فرهنگی و علمی استفاده شود و پوشش آن برای طبقات مختلف، بیشتر و متفاوت تر است.
این جنگ رسانه ای می تواند بر اقشار مردم اثر گذارد و به همین شکل در جنگ علمی نخبگان را هدف قرار دهد.
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵
نقش رسانه های جمعی در انتقال پیام مقاومت در برابر استکبار جهانی و تقویت ارزش های اجتماعی بی بدیل است.
1
0