۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۶۱۱۸۴۷
از سوی دانشگاه مجازی المصطفی صورت می گیرد؛

برگزاری دوره های مجازی زبان انگلیسی و عربی

برگزاری دوره های مجازی زبان انگلیسی و عربی
دوره های مجازی زبان انگلیسی و عربی از سوی دانشگاه مجازی المصطفی با تخفیف ویژه برای طلاب و خانواده های آنها برگزار می شود.

عابدین سیاحت اسفندیاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اعلام خبر برگزاری دوره های مجازی آموزش زبان انگلیسی و عربی همچنین زبان فارسی برای افراد غیر ایرانی به صورت مجازی، گفت: شرکت در این دوره ها برای همه افراد آزاد است.

معاون پژوهش دانشگاه مجازی المصطفی ادامه داد: برای شرکت طلاب و خانواده های آنها در دوره های زبان انگلیسی و عربی 50 درصد تخفیف در نظر گرفته شده است.

وی در زمینه مدت برگزاری دوره های آموزش انگلیسی و عربی دانشگاه مجازی المصطفی اظهار کرد: دوره زبان انگلیسی در هشت ترم 26 جلسه ای، دوره عربی در 12 ترم 20 جلسه ای و دوره های تحت عنوان تربیت استاد نیز در شش ترم برگزار می شود.

سیاحت اسفندیاری در ادامه سخنان خود به زمان و شیوه نام نویسی در دوره های آموزش زبان انگلیسی و عربی دانشگاه مجازی المصطفی اشاره کرد و افزود: برای نام نویسی در این دوره ها زمان خاصی در نظر گرفته نشده است و علاقه مندان می توانند در هر زمانی برای نام نویسی اقدام کنند.

وی ادامه داد: علاقه مندان به شرکت در دوره های آموزش زبان دانشگاه مجازی المصطفی می توانند به سامانه اینترنتی دانشگاه به نشانی https://mou.ir مراجعه کنند.

گفتنی است، علاقه مندان به نام نویسی در دوره های زبان دانشگاه مجازی المصطفی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02532114189 تماس گیرند./1324/ت302/ب1

مصطفی رستمی
ارسال نظرات