۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۲
کد خبر: ۶۱۱۹۰۰

مدرسه علمیه امام رضا از میان طلاب پایه ۲ تا ۱۰ طلبه می پذیرد

مدرسه علمیه امام رضا از میان طلاب پایه ۲ تا ۱۰ طلبه می پذیرد
مدرسه علمیه امام رضا(ع) تحت اشراف آیت الله رشاد از میان طلاب پایه ۲ تا ۱۰ به صورت محدود طلبه می پذیرد.

حجت الاسلام سعید ذاکری کارشناس آموزش مدرسه علمیه امام رضا(ع)، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از پذیرش طلاب در پایه های ۲ تا ۱۰ در همین مدرسه علمیه خبرداد و گفت: مدرسه علمیه امام رضا(ع) تحت اشراف آیت الله علی اکبر رشاد رییس شورای سیاست گذاری حوزه های علمیه استان تهران از میان طلاب واجد شرایط در پایه های ۲ تا ۱۰ برای سال تحصیلی ۹۸_۹۹ طلبه می پذیرد.

وی  با اشاره به اینکه این پذیرش به صورت محدود خواهد بود ادامه داد: مهمترین ویژگی آموزشی در این مدرسه علمیه اجرای نظام علمی آموزشی پرورش مال و اجرای سنجش تحصیلی به شیوه پژوهش محور است.

حجت الاسلام ذاکری اضافه کرد: همچنین اجرای مشق اجتهاد در دروس اصلی و برگزاری دوره ها و کارگاه های مهارت آموزی و آموزش عربی معاصر از دیگر ویژگی های آموزشی مدرسه علمیه امام رضا(ع) به شمار می رود.

این کارشناس آموزش در خصوص شرایط پذیرش، ابراز کرد: متقاضیان باید از سلامت کامل برخوردار باشند و شروط دیگر پذیرش،  داشتن حداقل معدل ۱۶، تعهد نسبت به قوانین حوزه و شرکت در مصاحبه تعیین شده است.

وی ادامه داد: مهلت ثبت نام از اول تا ۳۰ تیرماه خواهد بود تا متقاضیان و داوطلبان برای نام نویسی اقدام کنند.

یادآور می‌شود محل ثبت نام میدان بهارستان، خیابان مصطفی خمینی، روبروی بیمارستان دکتر سپهر با تلفن ۰۲۱۳۳۹۰۰۹۱۰ داخلی ۱۱۵ و ۱۰۴ است./813/ت302/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات