۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۴
کد خبر: ۶۱۲۰۱۵
دبیر اجرایی دهه کرامت استان تهران مطرح کرد؛

دهه کرامت، فرصتی برای ارائه الگوی نشاط اسلامی

دهه کرامت، فرصتی برای ارائه الگوی نشاط اسلامی
حجت الاسلام قدیریان گفت: معرفی سیره و عمل اهل بیت(ع) برای الگو برداری از آن بزرگان در دستور کار متولیان این دهه قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیین افتتاحیه بزرگداشت دهه کرامت استان تهران امروز به مناسبت میلاد باسعادت حضرت معصومه(س) در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد.

براساس این گزارش، حجت الاسلام قدیریان دبیر اجرایی دهه کرامت استان تهران در این مراسم به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: ستاد بزرگداشت دهه کرامت متشکل از 34 نهاد فرهنگی، اجرایی، اداری و سازمان های مردم نهاد هستند.

وی با بیان اینکه دهه کرامت فرصتی برای ارائه الگو نشاط اسلامی است، افزود: در دهه کرامت بیش از هزار برنامه فرهنگی و مذهبی شاد و آموزنده توسط دستگاه های مختلف در سطح استان تهران برگزار می شود.

حجت الاسلام قدیریان بیان داشت: همه دستگاه های فرهنگی و اجرایی برای تکریم این ایام پای کار هستند و معرفت افزایی در خصوص شخصیت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) به عنوان بانویی ولایتمدار در دستور کار قرار دارد.

دبیر اجرایی دهه کرامت استان تهران ادامه داد: همچنین برنامه های زیر سایه خورشید، آزین بندی مساجد، تکریم روز دختر، مسابقات قرآنی، ورزشی، خاطره نویسی و غیره از جمله برنامه های این ایام به شمار می رود.

وی با اشاره به اینکه معرفی سیره و عمل اهل بیت(ع) برای الگو برداری جامعه از این بزرگان در دستور دستگاه های متولی این دهه قرار گرفته است، اظهار داشت: برنامه های دهه کرامت به صورت ویژه اماکن مذهبی و فرهنگی برگزار خواهد شد./813/پ210/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 4
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات