۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۶۱۲۱۴۸
به همت اداره قرآن و حدیث برگزار می شود؛

سیزدهمین مرحله دوره غیرحضوری سیر مطالعاتی تفسیر نمونه

سیزدهمین مرحله دوره غیرحضوری سیر مطالعاتی تفسیر نمونه
سیزدهمین مرحله از دوره غیرحضوری سیر مطالعاتی تفسیر نمونه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، خانم طیبه سادات طباطبایی در گفت و گویی ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت معصومه علیهاالسلام و ایام مبارک دهه کرامت، عنوان کرد: مرحله سیزدهم از دوره غیرحضوری سیر مطالعاتی تفسیر نمونه از جلد ۲۵ این تفسیر گرانقدر برگزار می‌شود.

مدیر کل امور تربیتی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام اظهار داشت: این دوره غیرحضوری با هدف انس با معارف قرآن کریم از جلد ۲۷ تفسیر نمونه و طی ۶ مرحله آغاز شد.

طباطبایی افزود: سؤالات هر مرحله در بازه‌های زمانی مشخص شده در سایت و کانال جامعه‌الزهرا علیهاالسلام بارگذاری قرار می‌گیرد که شرکت‌کنندگان پاسخنامه‌های خود را از طریق رایانامه اداره قرآن وحدیث ارسال می‌کنند.

وی گفت: شرکت کنندگان این دوره می‌توانند در ادامه طرح پس از پایان جلد ۲۶ به مطالعه جلد ۲۵ تفسیر نمونه بپردازند.

مدیر کل امور تربیتی یادآور شد: همچنین پیوستن افرادی که از شرکت در این طرح بازمانده اند با ارائه پاسخنامه مراحل سابق همراه با پاسخنامه این دوره وجود دارد.

طباطبایی با بیان اینکه مهلت ارائه پاسخنامه این مرحله تا ۳۰ تیرماه است، تصریح کرد: سؤالات این دوره از سوره‌های مبارک جن و مزمل به دو صورت تستی و تشریحی طراحی شده است.

وی یبان داشت: طلاب می‌توانند جهت دریافت دفترچه مراحل این دوره به سرای ثقلین واقع در ورودی ساختمان شهید بهشتی مراجعه کرده یا از طریق سایت و کانال جامعه‌الزهرا علیهاالسلام سؤالات این مرحله را دریافت کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۲۱۱۲۳۵۵ تماس بگیرید./1324/د102/ب1

مصطفی رستمی
ارسال نظرات