۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۶۱۲۱۷۱
آیت الله کعبی در گفت وگو با رسا:

تحریم رهبر انقلاب برای امت اسلام و آزادی خواهان جهان قابل تحمل نیست

تحریم رهبر انقلاب برای امت اسلام و آزادی خواهان جهان قابل تحمل نیست
عضو هیأت رییسه خبرگان اقدام آمریکا در تحریم رهبر انقلاب را احمقانه و ابلهانه خواند و تأکید کرد که آمریکا از اقدامات حکیمانه رهبری در به چالش کشیدن سیاست های استکبار به ستوه آمده است.

آیت الله عباس کعبی عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، اقدام وقیحانه و احمقانه آمریکا در تحریم رهبر معظم انقلاب را محکوم کرد و گفت: اعلام موضع شیطان بزرگ آمریکا و ترامپ ابله، حقیر و ورشکسته سیاسی علیه رهبری حکیم و فرزانه انقلاب چیز تازه ای نیست.

وی افزود: در طول تاریخ مستبدان، استعمارگران، مستکبران و جریان ظلم و باطل در برابر رهبران الهی که به ورشکستی و انفعال کشیده می شوند، به تخریب و اقدامات ابلهانه ای دست می زنند و این اقدامات در راستای حرکت فرعون در برابر حضرت موسی قابل ارزیابی است که در نهایت به سقوط فرعون انجامید و حضرت موسی پیروز میدان شد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره سابقه تحریم حضرت امام توسط طاغوت اظهار داشت: این کار ابلهانه ترامپ در جریان تحریم امام خمینی(ره) توسط طاغوت و جریان انگلیسی آمریکایی در منطقه سابقه داشته است که نه تنها چیزی از ارزش های امام کاسته نشد بلکه بر عزت، اقتدار و گسترش شبکه انقلاب و وکلا در منطقه افزوده شد و در نهایت امام به عنوان رهبری بلامنازع شناخته شدند.

وی ادامه داد: در حال حاضر نیز کار ابلهانه ترامپ نتیجه معکوس می دهد، عصبانیت شیطان بزرگ و آمریکا ناشی از جواب مقتدرانه رهبر معظم انقلاب به نخست وزیر ژاپن است که ترامپ را شایسته مبادله پیام ندانستند.

آیت الله کعبی اقدام ترامپ و آمریکا را توهین به مرجعیت طراز بالای شیعه و رهبری مسلمین دانست و ابراز داشت: این اقدام برای مقلدان، مسلمانان، وجدان های بیدار، آزادی خواهان جهان و نهضت های بیداری اسلامی قابل تحمل نیست و بر نفرت، اعلام بیزاری و برائت از ترامپ و سیاست های شیطانی آمریکا می افزاید.

وی عنوان کرد: اقدام آمریکا نشانه اسلام ستیزی ترامپ و شیطان بزرگ است که نمی توانند یک مرجع و رهبر طراز بالا نظیر آیت الله العظمی امام خامنه ای را تحمل کنند چرا که رهبر انقلاب تمام سیاست ها و راهبردهای شیطانی آن ها را به چالش کشیده است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: این اقدام آمریکا و ترامپ، نشانه گرفتن استقلال، آزادی، کرامت و عزت مسلمین است و آمریکا از اقدامات حکیمانه رهبری عزیز در به چالش کشیدن سیاست های استکبار به ستوه آمده است.

وی اضافه کرد: رهبری عزیز و حکیم انقلاب محور جریان سازی و هدایت مسلمین و محور استقلال، آزادی و پیشرفت ملت های آزادی خواه جهان هستند و راه را به ملت های آزاده نشان می دهند، راه امروز مبارزه با ظلم، ستم و جنایت های جهانی آمریکا توسط رهبر انقلاب برای ملت ها باز شده است و رهبری عزیز انقلاب رهبری نهضت بیداری اسلامی را بر عهده دارند.

آیت الله کعبی با بیان این که اقدام ترامپ و شیطان بزرگ آمریکا موجی از نفرت جهانی آزادی خواهان، استقلال طلبان، ملت های آزاده، نخبگان، خواص و توده های مردم را در جای جای جهان به همراه داشته است، گفت: ملت های آزاده اقدام وقیحانه آمریکا را در پرونده ایجاد نفرت مذهبی، اسلام ستیزی و بدخواهی شیطان بزرگ علیه اسلام و مسلمین ثبت خواهند کرد.

وی افزود: این اقدام نه تنها چیزی از ارزش ها،عزت، کرامت و جایگاه والای رهبری حکیم انقلاب نمی کاهد بلکه بر عزت و عظمت رهبری عزیز و ایران اسلامی می افزاید، کار آمریکا اقدام کاملا بی ارزش، حقیرانه و پستی است که ماهیت استکباری، استعماری و استبدادی شیطان بزرگ را بیشتر نشان می دهد و معلوم می کند که اقدامات رهبری علیه شیطان بزرگان چقدر دقیق و کارساز بوده است.

محمد قمین
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۶
خبر ویژه :
معاون حزب بیداری اسلامی :
شورای عالی حوزه علمیه ، مدیریت حوزه علمیه خواهران را به بانوان واگذار کند!

آدرس خبر:

http://www.tabeshekosar.ir/vdcbgwb9.rhbwzpiuur.html
0
0