۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۶۱۲۱۸۰
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم خبر داد؛

برگزاری دومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان قم

برگزاری دومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان قم
حسینی کاشانی از برگزاری دومین جشنواره مطبوعات خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان قم خبر داد و گفت: این جشنواره ها سبب ارتقای دانش رسانه ای استان خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سید موسی حسینی کاشانی مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم پیش از ظهر امروز در نشست خبری «دومین جشنواره مطبوعات خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان قم» که در سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار شد، با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره های مختلف با هدف مشخص می تواند در روند رو به رشد فعالیت های هر رشته ای مؤثر است، گفت: جشنواره های مطبوعات سبب ارتقای دانش رسانه ای خبرگزاری ها و پایگاه های خبری خواهد شد و به خلاقیت های رسانه ای و رقابت های مثبت می انجامد.

وی با بیان اینکه برگزاری جشنواره های مطبوعات کمک می کند تا شاهد رشد کمی و کیفی رسانه ای در استان قم باشیم، اظهار داشت: توسعه ظرفیت های موجود رسانه ای استان و آشنایی با ظرفیت ها و قابلیت های رسانه ای مکتوب و مجازی و بهره گیری از این قابلیت ها نیز از دیگر برکات برگزاری جشنواره های مطبوعات محسوب می شود.

حسینی کاشانی از برگزاری دومین جشنواره مطبوعات خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان قم در آبان ماه خبر داد و عنوان کرد: یکی از دلایل اینکه اختتامیه جشنواره مطبوعات امسال در آبان ماه برگزار می شود آن است که این جشنواره با روز خبرنگار توأم نباشد.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم همچنین از برگزاری جشن روز خبرنگار خبر داد و گفت: ما در تدارک هستیم که در روز خبرنگار برای خبرنگاران قمی جشن گرفته و از همه عزیزان برای حضور در این جشن دعوت خواهد شد.

وی تأکید کرد: مطالبه ای که از خانواده رسانه ای استان قم وجود دارد این است که رسانه های استان بتوانند مطالبات مردمی را از مسؤولان پیگیری کرده و به سرانجام برساند؛ در جشنواره مطبوعات امسال قصد داریم مسأله «مطالبه گری» را در رسانه های استان قم تقویت کنیم؛ به عنوان مثال امسال سال «رونق تولید» است و رسانه های استان باید به سمت و سوی مطالبه گری جدی در این گونه زمینه ها بپردازند.

حسینی کاشانی خاطرنشان کرد: از همه رسانه های قم دعوت می شود تا در دومین جشنواره مطبوعات شرکت کنند و آثار خود را برای این جشنواره ارسال کنند تا جشنواره امسال با رونق هر چه بیشتر انجام شود، زیرا رونق این جشنواره ها به تقویت جایگاه رسانه ای استان قم کمک می کند.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از اخذ میزبانی جشنواره مطبوعات و رسانه های دینی برای قم در آینده ای نزدیک خبر داد و یادآور شد: امیدوارم بتوانیم این میزبانی را نیز اخذ کنیم، زیرا میزبانی این جشنواره سبب ارتقای جایگاه رسانه ای استان می شود./841/پ202/ب1

گزیده از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 8
حسین ثالث موید
ارسال نظرات