۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۶۱۲۲۰۱
برای ارزیابی مقالات ارسالی به جشنواره علامه حلی؛

دبیرخانه جشنواره مدرسه‌ای در سراسر مدارس علمیه خوزستان راه اندازی شد

دبیرخانه جشنواره مدرسه‌ای در سراسر مدارس علمیه خوزستان راه اندازی شد
حجت الاسلام رستم پور گفت: دبیرخانه جشنواره مدرسه‌ای در سراسر مدارس علمیه استان خوزستان برای ارزیابی مقالات ارسالی به جشنواره علامه حلی راه اندازی شد.
حجت الاسلام محمدصادق رستم پور، معاون پژوهش حوزه علمیه استان خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از ارسال هزار و ۹۷۰ اثر به یازدهمین جشنواره علامه حلی خبر داد و گفت: این تعداد در دبیرخانه جشنواره ثبت شده است؛ از این رو خوزستان به عنوان استان برتر از حیث ارسال آثار انتخاب شد.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان خوزستان با بیان اینکه آثار بیشتر در زمینه فقه و اصول هستند، خاطرنشان کرد: حوزه‌های علمیه آیت الله قاضی دزفول، امام محمدباقر (ع) شوش و امام خمینی (ره) اهواز بیشترین آثار ارسالی را داشتند؛ از سوی دیگر امسال در مدارس استان شاهد راه اندازی دبیرخانه  جشنواره مدرسه‌ای برای ارزیابی مقالات هستیم.

این مقام مسؤول با بیان اینکه در دبیرخانه جشنواره مدرسه ای، مرحله اول تصحیح مقالات صورت می‌گیرد، عنوان داشت: آثار ارسالی به جشنواره علامه حلی پس از ثبت کشوری هم اکنون در دبیرخانه جشنواره استانی ارزیابی و تصحیح می‌شوند.

حجت الاسلام رستم پور به برگزاری دوره تربیت طلبه انقلابی اشاره کرد و گفت: این دوره از امروز با حضور ۲۵۰ طلبه برادر اهوازی از همه پایه‌های تحصیلی در مدرسه امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

وی پیرامون سرفصل‌های دوره بیان داشت: مدیریت فرهنگی، فلسفه اخلاق، انسان شناسی، طرح کلی اندیشه‌های اسلامی، کلام جدید و خداشناسی سرفصل‌های دوره هستند./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات