۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۶۱۲۳۰۵
امام جمعه آبادان:

بیت رهبری، تحریم شکن و مروج اقتدار نظام اسلامی است

بیت رهبری، تحریم شکن و مروج اقتدار نظام اسلامی است
امام جمعه آبادان با اشاره به تحریم بیت رهبری از سوی آمریکا، گفت: حسینیه امام و بیت رهبری، تحریم شکن و ابهت شکن و در عین حال مروج اقتدار نظام اسلامی است.
حجت الاسلام علی ابراهیمی پور، امام جمعه آبادان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: آمریکا به خوبی می‌داند که ولایت، نقطه ثقل نظام اسلامی و سبب استقامت ملت ایران و معرفی جمهوری اسلامی ایران به عنوان الگوی جهانی است.

امام جمعه آبادان تصریح کرد: در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، پس از جنگ و توطئه‌ها و دسیسه‌های مختلف، جنگ اقتصادی و سیاسی و فرهنگی و حتی فضای بین المللی، رهبر انقلاب توانسته علی رغم دسیسه‌های بسیار، کشتی انقلاب را در دریای پرتلاطم به ساحل نجات و قله‌های افتخار برساند.

حجت الاسلام ابراهیمی پور با بیان اینکه همه خشم و کینه دشمنان متوجه انقلاب اسلامی است، ادامه داد: یکی از کار‌های احمقانه دولتمردان آمریکایی تحریم بیت رهبری و حسینیه امام خمینی (ره) است، اما حسینیه و بیت تحریم شکن هستند و ابهت پوشالی آمریکا با انگشت اشاره حضرت آقا شکسته شد.

وی با اشاره به اینکه عزت جمهوری اسلامی و توفیقات حاصله در زمینه‌های نظامی، هوافضا، پزشکی و علمی با هدایت‌های رهبر انقلاب حاصل شده است، خاطرنشان کرد: تحریم‌های آمریکا ابعاد فردی و مالی را دربر می گیرد که رهبر انقلاب نه مالی دارند و نه به خارج از کشور سفر کرده اند، اما دشمن در پی بُعد روانی است که این اقدام به ضررش تمام خواهد شد.

امام جمعه آبادان گفت: افزایش علاقه آزادی خواهان جهان به رهبر انقلاب، زمینه سازی برای اتحاد و انسجام ملی، افزایش خصومت و دشمنی ملت ایران نسبت به دولتمردان آمریکایی و آگاهی مردم ایران به کینه ورزی‌های آمریکا، ثمره‌های تحریم بیت رهبری و حسینیه امام است.

حجت الاسلام ابراهیمی پور تصریح کرد: حسینیه امام و بیت رهبری، تحریم شکن و ابهت شکن و در عین حال مروج اقتدار نظام اسلامی هستند./۹۴۵۶/ت210/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات