۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۶۱۲۳۱۹
ماموستا خدایی در گفت وگو با رسا:

تحریم رهبر انقلاب منجر به شرمندگی و رسوایی بیشتر آمریکا می شود

تحریم رهبر انقلاب منجر به شرمندگی و رسوایی بیشتر آمریکا می شود
نماینده خبرگان اقدام ابلهانه آمریکا مبنی بر تحریم رهبری را بی نتیجه خواند و گفت: این توطئه آمریکایی ها نیز محکوم به شکست بوده و به شرمندگی و رسوایی آنها خواهد انجامید.

ماموستا عبدالرحمن خدایی نماینده اهل سنت کردستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، تحریم رهبر معظم انقلاب از سوی مقامات آمریکایی را محکوم کرد و گفت: از دشمن نمی توان انتظاری جز این داشت، زیرا اگر اینگونه اقدامات را انجام ندهد، دشمنی اش ثابت نمی شود.

وی ادامه داد: دشمن در راستای ابراز دشمنی و تقابل با ملت ایران از هیچ غلطی صرف نظر نمی کند و هر گونه اقدامی انجام می دهد تا مردم را تحت فشار قرار دهد.

ماموستا خدایی با اشاره به رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب و به چالش کشیده شدن توطئه های استکبار جهانی توسط تدابیر حکیمانه رهبری خاطرنشان کرد: الحمدلله رهنمودهای رهبری بسیار راهبردی و دقیق بوده و با هدایت هایی که تا کنون داشته اند ملت ایران را به سوی عزت بیشتر رهنمون شده اند.

نماینده اهل سنت کردستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: دشمن با مشاهده محبوبیت و رهبری داهیانه حضرت آیت الله خامنه ای عصبانی شده و سعی می کند با هر اقدامی ایشان را به چالش بکشند، اما موفق نخواهند شد.

وی در پایان اقدام ابلهانه آمریکا مبنی بر تحریم رهبری را بی نتیجه خواند و ابراز کرد: این توطئه آمریکایی ها نیز محکوم به شکست بوده و به شرمندگی و رسوایی هرچه بیشتر آنها خواهد انجامید./841/ت302/ق

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 6
حسین ثالث موید
ارسال نظرات