۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۶۱۲۳۲۸
در مرکز مدیریت حوزه علمیه قم صورت گرفت؛

بررسی تفاهمنامه حوزه علمیه خواهران و جمعیت مبارزه با دخانیات

بررسی تفاهمنامه حوزه علمیه خواهران و جمعیت مبارزه با دخانیات
نخستین جلسه برای بررسی سازوکار اجرای تفاهمنامه میان مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران و جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات با حضور نمایندگان طرفین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، نخستین جلسه برای بررسی سازوکار اجرای تفاهم نامه میان مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران و جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات با حضور نمایندگان طرفین برگزار شد.

در این جلسه که در محل اداره کل دانش آموختگان مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران برگزار شد بر اهمیت موضوع مبارزه با استعمال دخانیات تاکید و راه‌های اجرایی سازی تفاهم نامه بررسی شد.

در ابتدای جلسه آقای طاهری بیان کرد: راه‌اندازی کلینیک ترک رایگان دخانیات و مرکز نفس پاک از دستاوردهای جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات بوده است.

دبیر اجرایی جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات تصریح کرد: ظرفیت حوزه‌های علمیه خواهران می‌تواند یاری‌دهنده جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات را در ایفای رسالت خود باشد.

در ادامه حاضران در این جلسه به ارائه و طرح دیدگاه‌های خود در خصوص اقدامات مشترک بین حوزه های علمیه خواهران و جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات پرداختند.

حجت‌الاسلام جوانی نیز ضمن تشریح ظرفیت‌های طلاب، فارغ التحصیلان و مبلغان حوزه‌های علمیه خواهران بر لزوم همکاری طرفین تا ریشه کنی دخانیات در کشور تاکید کرد.

نماینده اداره‌کل دانش آموختگان حوزه‌های علمیه خواهران در این جلسه شرکت دانش آموختگان در دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی مبارزه با دخانیات و تربیت مربی در این زمینه، استفاده از فضاهای تبلیغی در اختیار خواهران مبلغه و فضای شبکه اجتماعی کوثرنت را برای همکاری میان طرفین در خصوص مبارزه با استعمال دخانیات را ظرفیتی مناسب برای فعالیت در این زمینه عنوان کرد./1324/د102/ب1

مصطفی رستمی
ارسال نظرات