۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۹
کد خبر: ۶۱۲۳۵۵
حجت الاسلام عباس زاده خبر داد؛

حضور کاروان کرامت در مناطق سیل زده لرستان

حضور کاروان کرامت در مناطق سیل زده لرستان
معاون فرهنگی اوقاف لرستان گفت: کاروان کرامت به مناسبت دهه کرامت در مناطق سیل زده لرستان برای امدادرسانی و تقویت روحیه بین مردم سیل زده حضور می یابند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمدجواد عباس‌زاده، معاون فرهنگی اوقاف لرستان، ظهر امروز در جمع خبرنگاران با یادآوری برگزاری برنامه های دهه کرامت به میزبانی بقاع متبرکه، گفت: این ویژه برنامه ها در 55 بقعه متبرکه شاخص لرستان برگزار می شود.

وی از حضور کاروان کرامت در استان لرستان خبر داد و افزود: این کاروان در دهه کرامت به استان سفر کرده و به منظور کمک و تقویت روحیه به مردم سیل زده در مناطق سیل زده لرستان حضور می یابند.

حجت الاسلام عباس زاده دهه کرامت را فرصتی مناسب در زمینه گسترش فرهنگ شیعی دانست و گفت: در این راستا باید از ظرفیت های تبلیغی، اطلاع رسانی و فرهنگی به خوبی بهره مند شد.

وی خاطرنشان کرد: برنامه های ویژه دهه کرامت در بقاع متبرکه به تناسب ظرفیت این اماکن و با حضور روحانیت و مبلغان در جمع مردم برگزار می شود.

معاون فرهنگی اوقاف لرستان خاطرنشان کرد: تبیین سبک زندگی رضوی، پرداختن به مسائل اخلاقی و معنوی در این ایام از سوی مبلغان اعزامی در اولویت قرار دارد و هدف ارتقای اخلاق و معنویت در جامعه، مصون سازی نسل نو و کاهش آسیب های اجتماعی است.

وی پرداخت به بحث وقف و جذب کمک های مردمی در زمینه احیای موقوفات و ایجاد وقف های جدید به سمت نیازهای جامعه از دیگر مسائل مورد توجه مبلغان در عرصه تبلیغ در این ایام است.

حجت الاسلام عباس زاده عنوان کرد: چهار همایش شهرستانی دیگر ویژه ایام کرامت به میزبانی شهرستان‌های بروجرد، کوهدشت، الیگودرز، خرم‌آباد برگزار می‎شود./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات