۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۹
کد خبر: ۶۱۲۵۲۰
با همکاری مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی؛

شصت و ششمین نشست شعر طلاب آفاق در خبرگزاری رسا برگزار شد

شصت و ششمین نشست شعر طلاب آفاق در خبرگزاری رسا برگزار شد
همزمان با دهه کرامت، محفل انجمن شعر آفاق همراه با شعرخوانی شاعران حوزوی، به میزبانی خبرگزاری رسا در قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، شصت و ششمین جلسه انجمن شعر آفاق، عصرگاه دوشنبه، هفدهم تیرماه با همکاری مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی و خبرگزاری رسا در سالن جلسات خبرگزاری رسا برگزار شد.

در این برنامه که اجرای برنامه به عهده سیدمحمدجواد شرافت بود طلاب شاعر با موضوع دهه کرامت به شعرخوانی پرداختند.

سیدمحمدجواد شرافت در ابتدای برنامه به نقد شعر برخی از حاضران پرداخت. در ادامه تعدادی از شاعران اشعار خود را در مدح و منقبت حضرت فاطمه معصومه و امام رضا قرائت کردند.

در پایان نیز به انتخاب حاضرین در جلسه پنج اثر به عنوان آثار برگزیده معرفی شد. شعر آقایان یوسف رحیمی، عباس همتی، صدرا کاوه و خانم ها فاطمه زاهد مقدم و مطهره سادات ملکی پنج اثر برگزیده این جلسه بودند.

البته دوشنبه آینده، جلسه شعر آفاق که شرکت در آن برای عموم طلاب علاقمند به شعر آزاد است، طبق روال قبلی خود در مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات برگزار خواهد شد.

گفتنی است، خبرگزاری رسا، حمایت از محافل ادبی و نویسندگی انقلابی را به‎عنوان بخشی تاثیرگذار در فرهنگ عمومی، یکی از سیاست‎های اصلی فعالیت خود قرار داده است. تا آنجا که در این مسیر علاوه بر میزبانی محافلی همچون جلسه انجمن شعر آفاق، پا را فراتر گذاشته و با برنامه‎ای بنیادین اقدام به تشکیل و راه اندازی باشگاه نویسندگان حوزوی کرده است.

این باشگاه با برگزاری جلسات هفتگی و کمک گرفتن از اساتید نویسندگی و فعالان رسانه‌ای، سعی در غنابخشی بیشتر به نوشته‎های فضلای حوزوی و ایجاد و تقویت آمادگی هر چه بیشتر برای حضور در عرصه‌های فرهنگی اجتماعی، عرصه‎ی ژورنال و خصوصا فضای مجازی دارد./918/پ201/س

خبرنگار: سیدمحمدحسین آل مجتبی

آفاق در رسا

ارسال نظرات