۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۶۱۲۵۳۴

تشریح فعالیت ها و اقدامات مدرسه علمیه رضویه هویزه

تشریح فعالیت ها و اقدامات مدرسه علمیه رضویه هویزه
حجت الاسلام ساعدی گفت: طلاب در مدارس افزون بر اقامه نماز و پاسخگویی به سوال‌های شرعی، دوره‌های فضای مجازی برگزار می‌کنند.
حجت الاسلام عیسی ساعدی، مدیر مدرسه رضویه هویزه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه فعالیت‌های تبلیغی برای پذیرش طلبه از اول بهمن ماه سال گذشته در سطح شهر و مساجد آغاز شد، اظهار داشت: در خطبه‌های نماز جمعه نیز دو بار پیرامون اهمیت زی طلبگی، ضرورت حضور جوانان شهرستان در حوزه علمیه مطالبی بیان شد و حتی در فضای مجازی فعالیت‌های بی شماری روی داد.

مدیر مدرسه رضویه هویزه با اشاره به اینکه در مدارس شهرستان نیز طلاب برای دانش آموزان پیرامون حوزه و دروس حوزوی کلاس‌هایی برگزار کردند، افزود: فعالیت‌های تبلیغی طلاب حتی به روستا‌ها کشیده شد و در مساجد روستایی شاهد نصب بنر‌های مرتبط با تحصیل در حوزه برای سال تحصیلی جدید بودیم.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه هدف ما جذب ۲۰ طلبه برای سال تحصیلی جدید در دو مقطه متوسطه اول و دوم است، گفت: تاکنون ۱۶ مراجعه کننده داشتیم که مراحل گزینش را انجام می‌دهند البته در صورتی که تعداد به حد نصاب نرسد فقط از دارندگان مدرک متوسطه اول پذیرش خواهیم داشت.

حجت الاسلام ساعدی پیرامون دهه کرامت بیان داشت: همزمان با آغاز دهه کرامت میزبان خادمان رضوی بودیم و در منابر مختلف پیرامون اهمیت دهه کرامت و دانش و فضل امام رضا (ع) و خواهران بزرگوار شان مطالبی از سوی طلاب و مبلغان مدرسه ایراد شد.

وی با بیان اینکه طلاب در مدارس افزون بر اقامه نماز و پاسخگویی به سوال‌های شرعی، دوره‌های فضای مجازی برگزار می‌کنند، عنوان داشت: مدرسه یک موقوفه (بازارچه) دارد که زیر نظر اوقاف است و متأسفانه علی رغم تلاش‌های بسیار برای احیا، اما سازمان اوقاف هیچ همکاری نشان نمی‌دهد.

مدیر مدرسه رضویه هویزه در رابطه با سیل اخیر استان، از فعالیت آشپزخانه مدرسه برای تأمین غذای سیل زدگان، ترمیم سیل بند‌ها از سوی طلاب و فعالیت‌های تبلیغی ۱۱ طلبه در ماه رمضان خبر داد./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات