۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۶۱۲۵۴۴
به مناسبت دهه کرامت؛

عضویت در کتابخانه‌های عمومی خوزستان نیم بها است

عضویت در کتابخانه‌های عمومی خوزستان نیم بها است
کوهی رستمی گفت: به مناسبت دهه کرامت عضویت در کتابخانه‌های عمومی خوزستان نیم بها صورت می‌گیرد.
منصور کوهی رستمی، مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تبریک دهه کرامت بیان داشت: کتابخانه‌های عمومی در استان مراکز نشر معارف و علوم و مروج سیره و سبک اسلام ناب محمدی هستند و در این باره فعالیت‌های فرهنگی متنوعی به اجرا در خواهد آمد.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان با اشاره به مشارکت بالای مردم خوزستان در نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی عنوان داشت: در فراخوان نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی، ۱۲ کتاب در سه رده سنی «کودک»، «نوجوان» و «جوان و بزرگسال» معرفی شده است از سوی دیگر این جشنواره در دو بخش «فردی» و «خانوادگی» برگزار می‌شود.

این مقام مسؤول ادامه داد: به مناسبت دهه کرامت امروز (۱۸ تیر) و یکشنبه (۲۳ تیرماه) عضویت در کتابخانه‌های عمومی استان بصورت نیم بها صورت خواهد گرفت.

کوهی رستمی با اشاره به فصل تابستان اظهار داشت: در ۲۲۲ باب کتابخانه عمومی خدمات متنوع فرهنگی اجتماعی برای پر کردن اوقات فراغت تابستان خانواده‌ها و فرزندان در نظر گرفته شده است.

وی از کلنگ احداث یک باب کتابخانه عمومی در روستای موران شهرستان کارون و افتتاح کتابخانه عمومی قلم چی۱ در شهرستان خرمشهر خبر داد و افزود: افتتاح کتابخانه قلم چی ۱ قلم چی، با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال از سوی بنیاد قلم چی صورت گرفت./۹۴۵۶/د102/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات