۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۶۱۲۵۷۸

زندان مرکزی بیرجند به عطر و بوی پرچم متبرک رضوی عطرآگین شد

زندان مرکزی بیرجند به عطر و بوی پرچم متبرک رضوی عطرآگین شد
خدام حرم مطهر رضوی در قالب کاروان زیر سایه خورشید در زندان مرکزی بیرجند حضور یافته و با حمل پرچم گنبد ملکوتی حرم منور امام رئوف فضایی سرشار از عطر رضوی را ایجاد کردند.

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی به نقل از ستاد خبری کاروان زیر سایه خورشید استان، خدام حرم مطهر رضوی در قالب کاروان زیر سایه خورشید در زندان مرکزی بیرجند حضور یافته و با حمل پرچم گنبد ملکوتی حرم منور امام رئوف فضایی سرشار از عطر رضوی را ایجاد کردند.

کاروان خدام رضوی با حضور در بازدید از بند مردان و زنان زندان بیرجند مورد استقبال باشکوه زندانیان قرار گرفتند و شور و شوقی ولایی را هدیه مددجویان و زندانیان کردند.

خادمان حرم مطهر رضوی با حضور در زندان مرکزی بیرجند و گرداندن پرچم امام رضا(ع) فضا را به عطر و بوی رضوی متبرک کردند.

ذکر رضا رضا جان و صلوت فضای معنوی خاصی به محیط اندرزگاه‌ها بخشید و زندانیان و کارکنان از این فضای معنوی بهره کافی را بردند.

خادمان حرم رضوی برای گسترش فرهنگ زیارت در بین زندانیان پرچم مقدس حرم رضوی را در بین زندانیان گرداندند و همه زندانیان پیر و جوان امام رضا(ع) را با چشمانی اشک آلود و تضرع از راه دور زیارت کردند و خادمان نیز برای رهایی آن‌ها از بند زندان دعا کردند.

همچنین حجت الاسلام محسن شراهی مُبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید در این بازدید گسترش فرهنگ زیارت از راه دور به ویژه برای کسانی که فرصت حضور در حرم ثامن الحجج(ع) ندارند را هدف حضور در بین زندانیان دانست و گفت: فضای زندان آکنده از محبت و دوستی با اهل بیت(ع) است و اهل بیت(ع) می‌فرمایند زیارت شما از راه دور به ما هم می‌رسد.

اهدای مرخصی 72 ساعته به سربازان پادگان 04 بیرجند

صبح امروز همزمان با ششمین روز از ایام دهه کرامت خدام بارگاه ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا(ع) با حضور در جمع سربازان و کارکنان پادگان 04 امام رضا(ع) بیرجند مورد استقبال باشکوه قرار گرفتند و فضایی با حال و هوای معنوی به وجود آمد.

در ابتدای این مراسم نیز یکی از خادمان رضوی صلوات خاصه کرد و پرسنل پایور و وظیفه نیز با ادای احترام سلام نظامی به احترام پرچم متبرک ملکوتی امام هشتم(ع) ایستادند.

مداحی و شعرخوانی خدام رضوی حال و هوای خاصی به فضای پادگان بخشید و سربازان وظیفه به همراه نیروهای پایور نوبت به نوبت بر پرچم منور رضوی بوسه زدند.

به یمن دهه کرامت و ولادت امام هشتم(ع) به نیروهای پایور که اسم آن‌ها رضا بود به مدت 24 ساعت و سربازانی که اسم آن‌ها رضا است به مدت 72 ساعت مرخصی داده شد.

در پایان این مراسم نیز نشان خادمی امام رضا(ع) به سرهنگ مهدی جلالی نیک جانشین فرمانده مرکز آموزشی 04 و حجت الاسلام علی منصوری نیا رئیس عقیدتی سیاسی مرکز آموزشی 04 امام رضا(ع) بیرجند اهدا شد.

در ادامه نیز خادمان حرم مطهر رضوی به مقام شامخ شهید گمنام در پادگان 04 ادای احترام کردند./9314/د102/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات