۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۶۱۲۵۸۵
امام جمعه خرم آباد:

بدحجابی ریشه در جنگ نرم دشمن دارد

بدحجابی ریشه در جنگ نرم دشمن دارد
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: بدحجابی ریشه در جنگ نرم دشمن دارد و راه مقابله و خنثی سازی توطئه های دشمن نهادینه سازی ارزش ها در جامعه و بصیرت بخشی بین نسل جوان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، ظهر امروز در نشست مشترک ستاد امر به معروف و نهی منکر و بنیاد عفاف و حجاب، گفت: حجاب و عفاف از عوامل مهم حفظ و ارتقای سلامت جامعه و استحکام بنیان خانواده است.

وی عفاف و حجاب را ریشه همه فضیلت های اخلاقی و برترین عبادت خواند و افزود: حجاب نمادی از باورهای دینی و اعتقادی و ارزش های دینی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه بدحجابی ریشه در جنگ نرم دشمن دارد، ادامه داد: در نظام جمهوری اسلامی، حکومت ما نظام اسلامی است نه سکولار و لیبرال و مسؤولان باید حافظان ارزش ها باشند.

وی با تأکید بر ضرورت گسترش فرهنگ حجاب و عفاف خاطرنشان کرد: باید از کسانی امر به معروف و نهی از منکر می کنند دفاع و حمایت کنیم و انقلابی و جهادی عمل کرد تا ارزش ها به ویژه بین نسل جوان نهادینه شود.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی اظهار داشت: نهادهای فرهنگی و اجرایی، استانداری، ناجا، سپاه، دستگاه قضایی و نیروهای امنیتی در زمینه ترویج فرهنگ حجاب و عفاف و مقابله با ناهنجاری ها مسؤول هستند و باید پای کار باشند.

وی تأکید کرد: ستاد امربه معروف و نهی از منکر در تفرجگاه ها حضور داشته باشند و استقرار نیروی انتظامی در تفرجگاه ها و مراکز حساس و در سطح شهر باید پررنگ تر شود./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات