۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۶۱۲۶۹۴
به مناسبت سالروز قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب؛

تجمع خانواده‌های مذهبی در مصلا‌های خوزستان برگزار می شود

تجمع خانواده‌های مذهبی در مصلا‌های خوزستان برگزار می شود
اشرفی با اشاره به سالروز قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب رضاخانی، گفت: به همین مناسبت و با مشارکت نهاد‌های مختلف تجمع خانواده‌های مذهبی در مصلا‌های استان برگزار می شود.
خانم اشرفی، معاون پژوهش حوزه خواهران خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به سالروز قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب رضاخانی در ۲۱ تیرماه اظهار داشت: به همین مناسبت و با مشارکت نهاد‌های مختلف در روز جمعه شاهد تجمع خانواده‌های مذهبی در مصلا‌های سراسر استان خواهیم بود.

معاون پژوهش حوزه خواهران خوزستان با بیان اینکه اجتماع در مطالبه و حمایت از عفاف و حجاب و تحکیم بنیان خانواده صورت می‌گیرد، افزود: متأسفانه کار‌های پژوهشی و تحقیقی چندانی درباره عفاف و حجاب صورت نگرفته است.

این مقام مسؤول با بیان اینکه ۲۳ تیرماه آغاز نام نویسی سطح ۲ حوزه‌های علمیه خواهران است، ادامه داد: به مناسبت دهه کرامت و آغاز نام نویسی سطح ۲ خواهران، حوزه‌های خواهران سراسر استان برنامه‌هایی از قبیل دعوت از خواهران برای بازدید از حوزه، حضور در مدارس و برگزاری اردو برای آشنایی خواهران با حوزه را خواهند داشت.

خانم اشرفی در رابطه با آثار ارسالی خواهران به جشنواره علامه حلی گفت: ارزیابی تفصیلی ۳۲۱ اثر از خواهران در حال انجام است که نسبت به سال گذشته چندان تغییری حاصل نشده است.

وی با ابراز امیدواری از اینکه دومین دوره استاد پژوهشگر در تابستان برگزار شود، خاطرنشان کرد: ان شاءالله اساتید در تابستان از سرفصلی دروسی که برای سال تحصیلی جدید ارائه می‌کنند، مقالاتی تهیه و برای جشنواره ارسال کنند.

معاون پژوهش حوزه خواهران خوزستان با اشاره به اینکه بودجه فعالیت معاونت‌های استان برداشته شده است، بیان داشت: این بودجه‌ها در مدارس تزریق شده و برگزاری دوره‌ها و کلاس‌ها با توجه به عدم تخصیص بودجه ناشدنی است و برگزاری آن منوط به ارسال نامه از سوی مدیریت خواهد بود./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات