۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۶۱۲۶۹۸
حجت الاسلام منصوری خبر داد؛

شناسایی بیش از ۱۷ هزار روحانی ایثارگر

شناسایی بیش از ۱۷ هزار روحانی ایثارگر
حجت الاسلام منصوری در نشست بررسی و تبیین نقش روحانیت در انقلاب و دفاع مقدس از شناسایی بیش از ۱۷ هزار روحانی ایثارگر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام منصوری در نشست بررسی و تبیین نقش روحانیت در انقلاب و دفاع مقدس که صبح چهارشنبه در مرکز مدیریت حوزه علمیه قم برگزار شد، با تبریک دهه کرامت گفت: براساس آیات و روایات شهدا زنده هستند و می توان گفت شهدای طلبه بهترین طلاب حوزه علمیه هستند که حوزه علمیه باید به معرفی آنها بپردازد.

نماینده سازمان بسیج اساتید و طلاب در این نشست ادامه داد: امروزه که در زمینه معرفی شهدا کوتاهی شده، لازمه اش جبران است؛ امیدواریم برگزاری جلسات در زمینه بررسی نقش روحانیت در انقلاب و دفاع مقدس همانند کنگره شهدای روحانی نباشد زیرا در زمینه کنگره شهدای روحانی جلسات فراوانی برگزار شده اما خروجی مناسبی نداشته است.

وی با بیان این که جامعه امروزی ما از فعالیت های روحانیت به ویژه در زمینه دفاع مقدس بی خبر است، اظهار کرد: مراکز و سازمان های زیادی در زمینه معرفی فعالیت های روحانیت در دفاع مقدس همانند کنگره شهدای روحانی فعالیت کرده اند که آمارهای موجود در زمینه روحانیت مدیون آنها است؛ بیش از 17 هزار روحانی ایثارگر تاکنون شناسایی شده اند.

حجت الاسلام منصوری با اعلام آمادگی سازمان بسیج اساتید و طلاب حوزه علمیه برای همکاری در ایجاد بخش روحانیت باغ موزه دفاع مقدس استان قم، گفت: قم، حوزه های علمیه است نه حوزه علمیه بنابراین باید آمارهای کشوری روحانیت در باغ موزه دفاع مقدس ایجاد شود./1324/پ202/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 14
مصطفی رستمی
ارسال نظرات