۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۲
کد خبر: ۶۱۲۸۱۰
مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری:

بقاع متبرکه شهرری آمادگی برگزاری مراسمات جشن تکلیف دختران و پسران را دارد

بقاع متبرکه شهرری آمادگی برگزاری مراسمات جشن تکلیف دختران و پسران را دارد
حجت الاسلام صادقی گفت: درب امامزادگان شهرستان ری همه روزه به روی زائران باز است و این اماکن مقدسه آمادگی برگزاری مراسمات جشن تکلیف را دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام صادقی مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری، عصر امروز در اجتماع بزرگ دختران ری که همزمان با دهه کرامت و به مناسبت هفته عفاف و حجاب در آستان مقدسه بی بی زبیده(س) برگزار شد، گفت: درب اماکن مقدسه و بقاع متبرکه شهرستان ری به روی همه زائران و محبان اهل بیت(ع) باز است.

وی افزود: اگر مدیران مدارس در مجلس حضور دارند به آن بزرگواران اعلان می کنیم در سال  تحصیلی جدید بقاع متبرکه این شهرستان آمادگی برگزاری مراسمات جشن تکلیف دختران و پسران را به بهترین نحو ممکن را دارای هستند.

حجت الاسلام صادقی ادامه داد: همچنین بقاع متبرکه از برگزاری مراسمات ویژه بانوان استقبال می کنند تا مراسم اهل بیت(ع) با مدیریت خود بانوان در این اماکن مقدس برگزار شود.

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری با اشاره به موقوفات جدید شهرری، بیان داشت: در سال جدید ما شاهد 5 وقف جدید بودیم که دو وقف آن مربوط به واقفین بانو بود و این مهم نشان می دهد که بانوان می توانند در احیای سنت الهی پیشگام باشند.

وی چادر را بهترین حجاب برای بانوان برشمرد و اظهار داشت: کسانی که چادر ندارند و می خواهند چادر بر سر کنند اما قادر به تهیه آن نیستند می توانند به اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری مراجعه کنند تا برای آن بانوان بزرگوار چادر مناسب تهیه کنیم.

حجت الاسلام صادقی حجاب و عفاف را بهترین سلاح در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: چادر میراث گرانقدر حضرت فاطمه زهرا(س) است و بانوان باید از این میراث مراقبت و حفاظت کنند./813/پ310/ب1

تعداد بازدید : 4
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات