۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۶۱۲۸۵۱
بدرقه کوهنوردان طلبه از قم؛

پرچم متبرک به حرم رضوی بر فراز قله دماوند به اهتزار در می‌آید

پرچم متبرک به حرم رضوی بر فراز قله دماوند به اهتزار در می‌آید
مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در قم از صعود گروه کوهنوردی طلاب به قله دماوند به مناسبت دهه کرامت خبر داد.

حجت الاسلام سیدباقر تکیه ای، مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان قم، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از صعود گروه کوهنوردی طلاب به قله دماوند به مناسبت دهه کرامت خبر داد و گفت: این برنامه به میمنت دهه مبارکه کرامت صورت گرفته و کانون خادمیاران رضوی ورزش استان قم این برنامه ریزی را انجام دادند که در این برنامه پرچم متبرک رضوی را بر فراز قله دماوند در سالروز میلاد امام رضا علیه السلام به اهتزاز در می‌آورند.

وی افزود: این گروه کوهنورد روز گذشته از دفتر نمایندگی آستان قدس در قم بدرقه شده و آغاز حرکتشان از قم بود که عازم تهران شدند.

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان قم با اشاره به اینکه این برنامه به صورت مشترک توسط کانون خادمیاری دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان قم و فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی جمهوری اسلامی این برنامه انجام می شود، بیان کرد: این گروه کوهنورد با صعود به قله دماوند در حقیقت گویای این پیام هستند که عمل به رهنمود مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ورزش و سلامتی مقدمه تحصیل و تقوا است کار خود را آغاز کرده اند.

وی یادآور شد: کوهنوردان در دهه کرامت با گرامیداشت میلاد باسعادت امام رضا علیه السلام و با شعار میلاد امام مهربانی ها کار خود را آغاز کردند تا ان شاءالله با ورزش بتوانند سلامتی جسم را تامین کرده و با مهربانی و اخلاق کریمانه و تمسک به آن بزرگوار سلامت تن و جان را داشته باشند.

حجت الاسلام تکیه ای در آخر افزود: این گروه متبرکات حرم رضوی همراه دارند و در بالای قله به کوهنوردان دیگر اهدا می کنند تا تبلیغی در زمینه نشر معارف اهل بیت علیهم السلام صورت بگیرد و باعث تبرک در زندگی شان بشود./829/ت302/س

پرچم متبرک به حرم رضوی بر قله دماوند اهتزار در می‌آید

خبرنگار: محمدمهدی مرادی

محمد مهدی مرادی
ارسال نظرات