۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۶۱۲۹۶۰
نماینده ولی فقیه در لرستان:

بانوان ورزشکار ایرانی سفیران فرهنگ عفاف و حجاب هستند

بانوان ورزشکار ایرانی سفیران فرهنگ عفاف و حجاب هستند
امام جمعه خرم آباد با اشاره به فرمایش رهبری که از زنان ورزشکار ایرانی که با حجاب و عفاف در صحنه حاضر می شوند تشکر کرد، گفت: این بانوان سفیران فرهنگ عفاف و حجاب هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، ظهر امروز با تجلیل از حرکت ارزنده آزیتا شکاری، بانوی ورزشکار که در مسابقات بین المللی با به نمایش گذاشتن عفاف زنان مسلمان از دست دادن با نامحرمان ممانعت کرد، گفت: این بانوی ورزشکار افزون بر کسب مدال قهرمانی مدال عفاف و حجاب بانوان ایرانی را کسب کرد و با حرکت ارزشمند خود اقتدار و جایگاه ارزشمند زن مسلمان را به نمایش گذاشت و افتخاری بالاتر را در لیست قهرمانی های خود ثبت کرد.

وی افزود: امروز نیز اقدام پسندیده آزیتا شکاری، بانوی ایرانی و زن غیور لرستانی فضای مجازی را در بر گرفت و برگ زرینی را در دفتر افتخارات بانوان ایرانی رقم زد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی بیان داشت: این بانوی لرستانی در ششمین دوره بازی های جهانی کارگری در ترتسای اسپانیا، در پایان مسابقات جودو و در زمان توزیع مدال وزن 57 کیلوگرم بانوان، زمانی که مسؤول برگزاری مسابقات که مردی مسن بود، دست خود را جلو آورد تا دست بدهد اما این زن غیرتمند لرستانی و ملی پوش جودوی بانوان کارگری از دست دادن به او امتناع کرد.

گفتنی است، مسؤول مسابقات این حرکت بانوی جودوکار ایران را توهین به خود تلقی و اعلام کرد در مراسم توزیع مدال سایر اوزان حضور نمی یابد، این اقدام پسندیده ازیتا شکاری سبب واکنش ورزشکاران و مربیان ایرانی شد و اقدام او را تحسین کردند./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات