۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۳
کد خبر: ۶۱۳۱۲۱
نماینده ولی فقیه در لرستان تأکید کرد؛

ضرورت سرعت بخشی در امدادرسانی به سیل زدگان

ضرورت سرعت بخشی در امدادرسانی به سیل زدگان
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با توجه به گرمای هوا بر ضرورت امدادرسانی به سیل زدگان تأکید کرد و گفت: امدادرسانی ها باید سرعت گیرد و امید را در دل سیل زدگان ایجاد کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، ظهر امروز در همایش توزیع کالاهای اساسی در قالب طرح «مهرانه» برای سیل زدگان لرستان از حضور و درخشش جمعیت هلال احمر در سیل لرستان تشکر و قدردانی کرد.

وی لباس هلال احمر را لباس خدمت و آرامش بخش دل ها عنوان کرد و افزود: حضور میدانی جمعیت هلال احمر در مناطق سیل زده خیلی راه گشا بود و غیر از بعد امداد رسانی، کمک های کالایی، لوزام و مواد غذایی، همین حضور هلال احمر در مناطق سیل زده آرامش بخش بود.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه با تبریک ولادت امام رضا(ع) اظهار داشت: رئوف بودن و گره گشایی از مشکلات مردم از صفات امام رضا(ع) است و باید از این صفات درس بگیریم و آنها را در زندگی به کار گیریم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: از خصلت های خوب مردم ایران مسأله مهربانی و عطوفت نسبت به یکدیگر است و همواره در صحنه های مختلف در کمک و امدادرسانی به هموطنان خود به خوبی می درخشند.

نماینده ولی فقیه در لرستان به یکی از جلوه های کمک مردم لرستان به سیل زدگان پرداخت و یادآور شد: برا ساس گزارش اعلام شده است که ۲۰۰ میلیارد تومان کمک های نقدی مردم را در هنگام وقوع سیلاب داشته ایم، مردم ما، مردم نوع دوستی هستند و در شرایط سخت کمک کار و یاری رسان یکدیگرند.

وی در ادامه با تأکید بر سرعت بخشی در رساندن امدادرسانی ها به دست سیل زدگان، گفت: هرگونه تعلل در رسیدگی به سیل‌زدگان ناروا است و با توجه به وضعیتی که امروز مردم سیل زده دارند باید رسیدگی ها بیشتر شود.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با تأکید بر اینکه این کمک رسانی ها حق مردم سیل زده است و نباید حبس شوند، افزود: با وجود اینکه در مناطق سیل زده اقدامات بزرگی انجام شد اما برخی صحنه ها خوشایند نبود و مردم سیل زده با وجود گرمای هوا در این ایام تابستان کولر ندارند و نباید این کولرها در انبار بمانند و زودتر توزیع شوند./9451/پ210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات