۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۹
کد خبر: ۶۱۳۸۵۳
دستورکار صحن مجلس؛

از طرح تشکیل وزارت تجارت و خدمات بازرگانی تا حضور وزرای نیرو و دفاع

از طرح تشکیل وزارت تجارت و خدمات بازرگانی تا حضور وزرای نیرو و دفاع
طرح تشکیل وزارت تجارت و خدمات بازرگانی و پاسخ وزرای نیرو و دفاع به سوالات ملی نمایندگان و تفحص از عملکرد شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در دستور کار مجلس قرار دارد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، دستور هفتگی مجلس شورای اسلامی از روز یکشنبه الی سه شنبه (30 تیر لغایت اول مرداد) اعلام شد. 

بر همین اساس طرح تشکیل وزارت تجارت و خدمات بازرگانی و طرح الزامات اجرایی توزیع و عرضه سوخت و سی ان جی در کشور در دستور کار نمایندگان در هفته آینده است. 

لایحه عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در موسسه بین‌المللی تحلیل سامانه‌های کاربردی و همچنین لایحه عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در شرکت بین‌المللی نقدینگی اسلامی هم در دستور کار صحن علنی مجلس است.

سوالات حبیب الله نیکزادی پناه نماینده بم و شادمهر کاظم زاده از رضا اردکانیان وزیر نیرو و سوالات علیرضا رحیمی نماینده تهران و سید قاسم جاسمی نماینده کرمانشاه از امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در هفته آینده مطرح می شود و بر همین این وزرا باید در پارلمان حضور یابند. 

انتخاب رییس کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی با پیشنهاد هیئت رییسه مجلس هم در هفته آتی با آرای نمایندگان مشخص خواهد شد. 

گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد طرح دو فوریتی الزام بانک‌ها و موسسات اعتباری غیر بانکی به حذف سود و جریمه مضاعف از بدهی تسهیلات گیرندگان مطرح خواهد شد. 

گزارش کمیسیون آموزش در مورد پذیرش خارج از ظرفیت دانشجو در دانشگاه آزاد، گزارش کمیسیون عمران مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از قراردادهای منعقده برای تامین هواپیما و نوسازی سیستم‌های ناوبری هوایی توسط وزارت راه و شهرسازی، گزارش این کمیسیون مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در صحن علنی مطرح می‌شود. 

محمد قمین
ارسال نظرات