۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۶۱۳۹۱۷
در دیدار امام جمعه تبریز با معاون دفتر تبلیغات اسلامی مطرح شد؛

آمادگی استان آذربایجان شرقی جهت همکاری با دفتر تبلیغات اسلامی

آمادگی استان آذربایجان شرقی جهت همکاری با دفتر تبلیغات اسلامی
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با حضور در دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از آمادگی حوزه علمیه استان جهت همکاری با دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی با حضور در دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با حجت الاسلام والمسلمین واعظی رییس دفتر تبلیغات اسلامی و حجت الاسلام والمسلمین دکتر روستا آزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار حجت الاسلام روستا آزاد ضمن خیرمقدم گویی با تشریح برنامه های محتوایی و مهارت افزایی برای مبلغان که از سوی دفتر تبلیغات اسلامی انجام می شود گفت: در سال های اخیر با توجه به استقرار قطب های فکری و فرهنگی در دفتر تبلیغات اسلامی و توجه به مساله محوری دفتر تبلیغات اسلامی دوره های تخصصی جهت مهارت افزایی طلاب و مبلغان برگزار می کند از جمله در خصوص تربیت مشاور دینی، آسیب های اجتماعی، مباحث تمدن اندیشی و موضوع های پیرامون ولایت فقیه بوده است که امید است در روزهای آتی شاهد برگزاری این دوره ها در استان آذربایجان شرقی باشیم.

وی گفت: امید داریم با همکاری فعالان فرهنگی و تبلیغی استان نیازهای محتوایی منطقه شناسایی و مساله یابی دقیق شود تا نسبت به فراهم کردن محتوا و دوره های آموزشی و برگزاری آنها اقدام گردد.
در ادامه حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم امام جمعه تبریز از آمادگی استان جهت برگزاری این دوره های آموزشی خبرداد و گفت: استان آمادگی دارد تا امکانات لازم در این خصوص را در اختیار دفتر تبلیغات اسلامی قرار دهد.

در این دیدار علاوه بر رییس و معاون دفتر تبلیغات اسلامی حجت الاسلام والمسلمین موسوی رییس مرکز خدمات حوزه علمیه تبریز، حجت الاسلام والمسلمین ربانی عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین ثنایی مدیر کل حوزه ریاست دفتر تبلیغات اسلامی و دکتر سلیمانی رییس مرکز آموزش های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی حضور داشتند.

عباس قاسم پور
ارسال نظرات