۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۶۱۳۹۲۳

پیام سرتیپ جعفری به کارگردان گاندو

پیام سرتیپ جعفری به کارگردان گاندو
سرتیپ جعفری نوشت: ساخت سریالی به نام گاندو توانست ترجیح منافع ملی بر منفعت اشخاص، احزاب و گروه‌ها را به بهترین شکل برجسته و نمایش دهد.
به گزارش خبرگزاری رسا سرتیپ غلامرضا جعفری، مسئول هیئت مدیره مجمع رزمندگان لشکر ۱۷ علی بن ابی طالب علیه السلام در پیامی از جواد افشار، کارگردان سریال گاندو تقدیرکرد؛
 
رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی):کسانی که امروز مشغول کار و فعالیت در عرصه فیلم‌های با مضامین انقلابی و دفاع مقدس هستند واقعاٌ در حال جهاد هستند. (۱/۱۲/۹۱)

رزمنده دلاور، همسنگر عزیز، جانباز سرافراز و هنرمند انقلابی و متعهد برادر گرامی جواد افشار

در شرایطی که رسانه‌های مزدور خارجی و داخلی با هزینه‌های گزاف تمام تلاش خود را برای فریب مردم و گمراه کردن افکار عمومی به کار گرفته اند، ساخت سریالی به نام «گاندو» با فاصله زمانی کوتاه از اصل ماجرا با استفاده از یک گروه فیلمساز حرفه‌ای که بی شک توانست ترجیح منافع ملی بر منفعت اشخاص، احزاب و گروه‌ها را به بهترین شکل برجسته و نمایش دهد همچنین مخاطبین بسیاری در داخل و خارج از کشور را به خود جلب کند که قطعادر آگاه سازی عموم مردم از خیانت خائنین نقش به سزایی داشته قابل تقدیر و الگو گیری است.

اینجانب به نمایندگی از رزمندگان لشکر ۱۷ علی بن ابی طالب علیه السلام در دوران دفاع مقدس، از همت بلندتان در ساخت این سریال که در راستای افشای چهره‌های نفوذی و آگاهی بخشی به جامعه و عمق بخشی به بصیرت ملت بصیر و انقلابی بود تقدیر و تشکر می‌نمایم، انشاا... این جهاد جناب عالی موردقبول خداوند متعال قرار گیرد و ذخیره آخرتتان باشد. (تیر ماه ۹۸) 

سرتیپ پاسدار غلامرضا جعفری

مسئول هیئت مدیره مجمع رزمندگان لشکر ۱۷ علی بن ابی طالب علیه السلام در دوران دفاع مقدس
 
/۹۹۹/د102/س
 
ارسال نظرات