۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۶۱۴۰۱۴

مراسم تودیع نماینده جامعةالمصطفی در اندونزی برگزار شد

مراسم تودیع نماینده جامعةالمصطفی در اندونزی برگزار شد
مراسم تودیع نماینده جامعةالمصطفی در اندونزی، در سالن جلسات مرکز فرهنگی اسلامی جاکارتا برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، مراسم تودیع نماینده جامعةالمصطفی در اندونزی، در سالن جلسات مرکز فرهنگی اسلامی جاکارتا برگزار شد.

براساس این گزارش، حجت‌الاسلام والمسلمین‌ عبدالمجید حکیم‌الهی، رئیس مرکز فرهنگی اسلامی جاکارتا، در این مراسم، که با حضور شخصیت‌های مختلف پیرو اهل‌بیت(علیهم‌السلام) در اندونزی و نیز استادان نمایندگی و کارمندان سفارت جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، ضمن تشکر از زحمات «حجت‌الاسلام والمسلمین‌ اسعدی» در نمایندگی المصطفی و «آقای محمدی» در سفارت جمهوری اسلامی ایران، در سخنانی به بیان فعالیت‌های این دو پرداخت و از زحمات آنان تقدیر کرد.

همچنین «دکتر جلال‌الدین رحمت» و «دکتر عمر شهاب» به نمایندگی از دو سازمان اهل‌بیت (ابی وایجابی) در اندونزی نیز از زحمات فراوان این دو نفر در توسعه و نشر معارف مکتب اهل‌بیت(علیهم‌السلام) در اندونزی تقدیر نمودند.

در ادامه مراسم، «حجت‌الاسلام والمسلمین‌ محمدجواد اسعدی»، نماینده المصطفی، ضمن تشکر از ایرانیان مقیم و همچنین شخصیت‌های اندونزیایی اظهار داشت: در مدتی که در اندونزی خدمت می‌کردم، هر چه فکر می‌کنم که چه خاطره منفی از مردم اندونزی دارم، موضوع ناگواری پیدا نکردم.

وی افزود: در سفر به شهرهای مختلف اندونزی، مردم اندونزی را خون‌گرم و مهربان دیدم و همیشه رفتار مردم اندونزی زبانزد خاص و عام بوده است.

در ادامه، دکتر ولی‌الله محمدی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در اندونزی نیز در مراسم پایان مأموریت خود در اندونزی اظهار داشت: تمامی ما خدمت‌گزاران دو کشور دوست باید تلاش کنیم در جهت تأمین منافع مردم دو کشور، به ویژه گسترش مکتب اهل‌بیت(علیهم‌السلام)، گام‌های استوارتری برداریم و در این عرصه از هیچ تلاشی فروگذار نباشیم./1324/د102/ب1

مصطفی رستمی
ارسال نظرات