۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۶۱۴۰۲۶
با حضور حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد؛

نخستین جلسه اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد

نخستین جلسه اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد
نخستین جلسه اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر با حضور حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نخستین جلسه اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر با حضور حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران در دفتر وی برگزار شد.

براساس این گزارش در ابتدای این جلسه حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران گفت: مبارزه با منکرات باید ریشه ای، دقیق و سنجیده انجام شود.

وی بررسی چگونگی نشر معروف ها را در این ستاد ضروری دانست و بر تدارک برنامه های اثرگذار و مستمر در ترویج معروف ها تاکید کرد؛ همچنین برگزاری اجتماع بزرگ بانوان محجبه با موضوع حجاب و خانواده که اخیرا به صورت خودجوش برگزار شد را بسیار مهم و اثر بخش قلمداد کرد.

امام جمعه موقت تهران با خطاب قرار دادن اعضای ستاد بر فرهنگ سازی مناسب و اقدامات اثر بخش در مهد کودک ها و مدارس تاکید کرد و گفت: باید مساله مهدکودک ها و مدارس به درستی مورد بررسی قرار بگیرد.

همچنین در ادامه جلسه سردار یزدی فرمانده سپاه حضرت رسول(ص) و دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران با بیان مطالبی به اقدامات صورت گرفته در معاونت اجتماعی سپاه تهران اشاره کرد و اظهار داشت: در این بخش نرم افزارهایی برای برخورد ضابطین بسیج با منکرات مختلف طراحی شده است.

وی هجمه های فرهنگی دشمن را بسیار فراوان و سنگین بیان کرد و ادامه داد: اقداماتی که در دوسال اخیر از سوی معاونین و اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر صورت گرفته بسیار خوب بوده اما با توجه به هجمه های دشمن می توان گفت همین اقدامات نیز بسیار کم و ناچیز است.

سردار یزدی در ادامه تاکید کرد: علاوه بر توانایی اعضای ستاد می طلبد توان مجموعه های تحت امر برای مقابله با هجمه های دشمن وارد میدان نبرد شوند و با دسیسه های آنان مقابله کنند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران ادامه داد: متاسفانه برخی افراد نامحرم و غیر خودی تلاش دارند موضوعات اصلی ستاد امر به معروف و نهی از منکر را تنها به مساله عفاف و حجاب ربط دهند در حالی که مساله عفاف و حجاب تنها بخشی از اقدامات و وظایف این ستاد به شمار می رود.

همچنین در ادامه حجت الاسلام محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: حمایت و تقویت نیروی پلیس در مساله احیای امر به معروف و نهی از منکر لازم و ضروری است.

حجت الاسلام محمودی ادامه داد: در مجموعه های سپاه و بسیج مساله احیای امر به معروف و نهی از منکر باید اولویت قرار بگیرد از این رو ضروری است به اوضاع شهرستان های استان تهران بیشتر توجه شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران برخورد قانونی و موثر با مراکز فساد آفرین برای جوانان را بسیار مهم دانست و تاکید کرد: مبارزه با این مراکز باید در جامعه فرهنگسازی شود./813/پ210/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات