۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۶
کد خبر: ۶۱۴۲۴۷

هم‌اندیشی جامعه روحانیت مبارز و تشکل‌های اصولگرا برگزار می‌شود

هم‌اندیشی جامعه روحانیت مبارز و تشکل‌های اصولگرا برگزار می‌شود
ششمین نشست هم‌اندیشی و همفکری جامعه روحانیت مبارز با احزاب و تشکل‌های‌ اصولگرا پنج شنبه هفته جاری برگزار می‌شود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، ششمین نشست هم‌اندیشی و همفکری جامعه روحانیت مبارز با احزاب و تشکل‌های اصول‌گرا پنج شنبه این هفته سوم مرداد در محل دفتر مرکزی جامعه روحانیت برگزار می شود.

حجت الاسلام محمد حسین موسی پور، عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز و مسئول کمیته تشکیلات جامعه روحانیت با اعلام این خبر گفت: در ادامه جلسات گذشته و برای هم اندیشی و بررسی زمینه های تعامل و همگرایی احزاب و تشکل های انقلابی و ارزشی این نشست نیز که به صورت ماهانه و به ابتکارجامعه روحانیت به راه افتاده پنج شنبه این هفته برگزار خواهد شد.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت با بیان اینکه رویکرد ما دعوت از همه تشکل های ارزشی و ولایی و تعامل حداکثری با همه آنهاست، افزود: دبیران و نمایندگان تشکلها و احزاب ولایی و انقلابی در نشستهای قبلی حضوری فعال و پویا داشته اند و ارزیابی ما این است که ضرورت وفاق و همگرایی راهبردی میان این مجموعه بیش از هر زمان دیگری احساس می شود.

حجت الاسلام موسی پور همچنین بر تداوم تلاش و همت جامعه روحانیت برای وحدت تمام نیروهای انقلاب در آستانه انتخابات تاکید کرد و گفت: باور ما این است که برای تحقق اهداف "گام دوم انقلاب" که از سوی مقام معظم رهبری تبیین و تعیین گردیدند، نقش احزاب و تشکلهای سیاسی و انقلابی بسیار مهم است.

محمد قمین
ارسال نظرات