۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۲
کد خبر: ۶۱۴۳۶۵
با حضور علما و مراجع تقلید؛

ضریح مطهر علی بن موسی الرضا غبارروبی شد

ضریح مطهر علی بن موسی الرضا غبارروبی شد
در آستانه روز زیارتی امام علی بن موسی الرضا و با حضور تعدادی از علما و مراجع تقلید، ضریح مطهر علی بن موسی الرضا(ع) غبارروبی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، امروز در مراسمی سرشار از معنویت پس از بازگشایی ضریح مطهر توسط تولیت آستان مقدس رضوی، تنی چند از علما و مراجع تقلید اقدام به تنظیف و تطهیر مضجع شریف علی بن موسی الرضا علیه آلاف التحیه و الثناء کردند.

در این مراسم حضرات آیات مکارم شیرازی، سبحانی، جوادی آملی، علوی گرگانی و آیات مقتدایی و علم الهدی حضور داشتند که به همراه تولیت آستان قدس رضوی اقدام به تنظیف فضای درون  ضریح و سنگ قبر مطهر و تعویض روپوش آن کردند و پس از شستشو و معطر کردن آن فضای معنوی به گلاب ناب محمدی، به نماز زیارت ایستادند.

هم زمان با این مراسم تعدادی از علما و فضلای حوزوی به همراه مسؤولان استانی در محل حضور داشته و در کنار خدام رضوی گوش جان به کلام الهی سپردند و پس از آن از مداحی اهل بیت عصمت و طهارت فیض بردند.

لازم به ذکر است که این مراسم روحانی از آیین‌های قدیمی حرم مطهر رضوی است که در سال چند بار تکرار می شود و گاهی با حضور رهبر معظم انقلاب صورت می گیرد./933/ت303/ب1

جواد رستمی
ارسال نظرات