۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۶۱۴۵۵۴
معاون فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران مطرح کرد؛

هجمه سنگین دشمن برای حیازدایی در ایران و جامعه اسلامی

هجمه سنگین دشمن برای حیازدایی در ایران و جامعه اسلامی
معاون فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران گفت: امروزه علاوه بر بالا رفتن سن ازدواج، هجمه سنگینی توسط دشمنان برای حیازدایی و ناپاکی در ایران و جامعه اسلامی شده است.

به گزارش خبرگزاری رسا، جلسه چهارم از نشست‌های تخصصی خانواده با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی صبح امروز در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران برگزار شد.

این نشست با حضور آیت‌الله سید منذر حکیم استاد درس خارج فقه حوزه علمیه، خانم ظهیری معاون فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران، خانم جلالی مدیرکل امور تبلیغی حوزه‌‌های علمیه خواهران و جمعی از طلاب سطح سه و چهار حوزه‌های علمیه خواهران برگزار شد.

خانم معصومه ظهیری در این نشست بیان کرد: برای بحث پیرامون وضعیت خانواده باید مسائلی نظیر شرایط ویژه جامعه جهانی، اهمیت مسئله خانواده و هجمه‌ بسیار زیادی که امروزه نه‌تنها در ایران بلکه در جهان اسلام به این نهاد شده، در نظر گرفته شود.

وی تشریح کرد: ادیان دیگر بازگشتی به مسئله خانواده‌محوری و پاکی نسل داشته و  به‌ویژه یهودیت به این مسئله توجه بسیار زیادی دارد، اما امروزه علاوه بر بالا رفتن سن ازدواج که مشکل جدی در عرصه خانواده ایجاد کرده، هجمه سنگینی توسط دشمنان برای حیازدایی و ناپاکی در ایران و جامعه اسلامی شده است.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران افزود: باید فعالیت‌های علمی، پژوهشی، فرهنگی و رسانه‌ای در عرصه مطالعات زن و خانواده و در راستای خانواده‌محوری و توجه ویژه به این نهاد انجام شود./829/د102/ب1

منبع: کوثرنیوز

محمد مهدی مرادی
ارسال نظرات