۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۶۱۴۶۷۹
ابوترابی در گفت‌وگو با رسا مطرح کرد؛

هنجارشکنی و دو قطبی سازی عده ای با هدف بهره برداری سیاسی در انتخابات

هنجارشکنی و دو قطبی سازی عده ای با هدف بهره برداری سیاسی در انتخابات
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی گفت: سیاسی کردن حجاب برنامه عده ای برای بهره برداری در انتخابات مجلس و دوقطبی کردن جامعه با عنوان حامیان و مخالفان حجاب اجباری است.

ابوالفضل ابوترابی عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به اینکه دشمن برای بی ارزش جلوه دادن امر حجاب برنامه ای پیچیده طراحی کرده است، گفت: امروز دشمن سعی دارد به وسیله حجاب و عفاف به انقلاب ضربه بزند.

وی افزود: آن دسته افرادی که با بدحجابی و یا کشف حجاب در زمین دشمن به ایفای نقش مشغول هستند به صورت مادی و یا وعده پناهندگی از سوی دشمن مورد تقدیر و قدردانی قرار می گیرند.

ابوترابی مهمترین دغدغه و مشکلات این روزهای مردم را مربوط به مشکل معیشتی و بیکاری دانست و اظهار داشت: به اعتقاد بنده با این برنامه پیچیده ای که در بحث حجاب آغاز شده، دست هایی در کار است تا فکر و دغدغه مردم را از مسأله معیشت و بیکاری دور کنند تا بتوانند در انتخابات مجلس شورای اسلامی از آن بهره برداری سیاسی داشته باشند.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با بیان این مطلب که مسأله حجاب جنگی است که اسلحه آن چادر است، اظهار داشت: سیاسی کردن مسأله حجاب پنجره ای برای نفوذ دشمن در راستای بهره برداری در انتخابات مجلس شورای اسلامی و دوقطبی کردن جامعه تحت عنوان حامیان بی حجابی و حامیان حجاب اجباری است؛ حال که نتوانستند در بحث اقتصاد و اشتغال زایی و صدها مسائل دیگر قدم مثبت بردارند درصدد آن هستند که فضا را سیاسی و دو قطبی کرده و از آن بهره برداری سیاسی ببرند.

وی برخورد با هنجار شکنان را وظیفه ذاتی نیروی انتظامی برشمرد و گفت: ما نباید فراموش کنیم که در امر تبلیغ حجاب 95 درصد نیازمند کار فرهنگی هستیم و تنها 5 درصد مربوط به برخورد و مباحث قهری می شود؛ بنابراین ما از ناجا انتظار داریم به دور از هیاهو و جنجال به آن 5درصد وظیفه قهری و پلیسی خود با شجاعت عمل کند.

ابوترابی ادامه داد: امروز در جامعه با یک پدیده ای روبرو هستیم که برخی افراد با دریافت پول از خارج از کشور و یا به امید پناهندگی خودشان را به عمد با موضوع حجاب و یا مسائل فرهنگی با پلیس درگیر می کنند و از این درگیری فیلم گرفته و در فضای مجازی منتشر می کنند تا چهره نیروی انتظامی را تخریب کنند.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس اضافه کرد: برخی از نمایندگان مجلس نیز به عمد و یا غیر عمد متأسفانه دقت لازم را نمی کنند و به این مباحثی که دام دشمن است ورود پیدا می کنند و در پازل دشمن قرار می گیرند، برخی به جای اینکه از پلیس حمایت کنند شانتاژهای عجیب و غریب انجام می دهند و در دام دشمن قرار می گیرند.

وی با بیان این که دشمن امروز به دنبال آن است که درباره حجاب و مسائل فرهنگی صحنه سازی کند و جنجال سیاسی به را بیاندازد، خاطرنشان کرد: در واقع برخی هنجارشکنی ها سازماندهی شده است و نشان می دهد که دشمن در این زمینه برنامه ریزی گسترده ای کرده و نمایندگان و مسؤولان باید مراقب باشند./813/ت302/ق

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲
قرآن به ما می‌آموزد که مؤمن به همان خدایی باشیم که ما را خلق کرده است و اگر کلامی از سوی خدای متعال صادر شود، همه آن را می‌بینند و می‌نویسند. اگر این چنین است، باید بگوییم کلام الله مانند خود خداست. برترین کلام‌ها کلام خداست و اگر خدا اراده نکند، کلامی صادر نمی‌شود.
0
0