۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۶۱۵۵۵۴

شرکت صد روحانی در دوره تبلیغ اربعین

شرکت صد روحانی در دوره تبلیغ اربعین
حجت الاسلام عساکره گفت: در دوره تبلیغ در اربعین، صد روحانی از مدارس علمیه امیرالمؤمنین، علی بن ابی طالب و المهدی (عج) اهواز شرکت می‌کنند.
حجت الاسلام علی عساکره، معاون آموزش مدرسه علمیه المهدی (عج) اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، در رابطه با برگزاری دوره «تبلیغ در اربعین» اظهار داشت: این دوره با همکاری بنیاد فقه و معارف اهل بیت (ع) زیر نظر آیت الله شاهرودی در مشهد مقدس استقرار دارد، برگزار می‌شود البته در اربعین سال گذشته نیز چنین دوره‌ای پس از پیشنهاد بنیاد مذکور در مدرسه برگزار شد.

معاون آموزش مدرسه علمیه المهدی (عج) اهواز با بیان اینکه در اربعین بیشتر مخاطبان عرب زبان هستند، عنوان داشت: از این رو روحانیون مدارس علمیه امیرالمؤمنین، علی بن ابی طالب و المهدی (عج) اهواز که بیشتر عرب زبان هستند، در دوره شرکت می‌کنند.

این مقام مسؤول با بیان اینکه سال گذشته نزدیک به صد طلبه از سه مدرسه مذکور در دوره «تبلیغ در اربعین» شرکت کردند، خاطرنشان کرد: دوره‌ای که در مشهد مقدس برگزار می‌شود در واقع ادامه دوره سال گذشته است که با حضور صد روحانی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام عساکره ادامه داد: برای حضور در دوره پایه، تحصیلی خاصی مدنظر قرار ندادیم؛ لکن تنها روحانیون در دوره حضور پیدا می‌کنند.

وی بیان داشت: هم اکنون صد روحانی در دوره حضور دارند و تعداد اعزامی‌ها به عراق بستگی به قابلیت هایشان دارد./۹۴۵۶/ت303/ب1
گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 7
حاتم شرفی
ارسال نظرات