۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۶۱۵۷۶۷
با حضور معاونت پژوهش حوزه های علمیه؛

نخستین نشست شورای هماهنگی نشریات علمی حوزوی برگزار شد

نخستین نشست شورای هماهنگی نشریات علمی حوزوی برگزار شد
اولین نشست شورای هماهنگی نشریات علمی حوزه با حضور معاون پژوهش حوزه‌­های علمیه، مدیر مراکز و امور پژوهشی ،تعدادی از سردبیران و صاحب­نظران در عرصه نشریات برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، نخستین نشست شورای هماهنگی نشریات علمی حوزه با اهداف هماهنگی، هم‌افزایی و تسهیل فرایند ارتباطی میان نشریات علمی حوزوی،استفاده از خرد جمعی در جهت راهبری کلان نشریات علمی حوزوی و همچنین ایجاد توازن در پوشش موضوعات مورد نیاز حوزه، جامعه و نظام اسلامی، اولین نشست خود را با حضور معاون پژوهش حوزه­‌های علمیه، مدیر مراکز و امور پژوهشی، تعدادی از سردبیران و صاحب­‌نظران در عرصه نشریات برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام والمسلمین میرمعزی رئیس شورای هماهنگی نشریات علمی در سخنانی با اشاره به اهداف و وظایف این شورا، جایگاه آنرا در کمک به معاونت پژوهش حوزه در جهت هماهنگی بیشتر بین نشریات علمی حوزوی حائز اهمیت دانست و گفت:حرکت به سوی پرهیز از برخی موازی کاری­‌ها و پاسخگو نمودن نشریات علمی نسبت به مسائل علمی اعتقادی جامعه می­‌تواند از جمله وظایف این شورا باشد.

در این نشست درباره آیین­ نامه جدید وزارت علوم در مورد نشریات علمی بحث و گفت و گو شد و در پایان آیین­ نامه داخلی شورا با اصلاحاتی به تصویب رسید./1324/د102/ب1

مصطفی رستمی
ارسال نظرات