۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۶۱۵۸۸۴
در بخش خانواده و سبک زندگی؛

ستاره باران، نامزد بهترین بازی یازدهمین جنشواره رسانه های دیجیتال شد

ستاره باران، نامزد بهترین بازی یازدهمین جنشواره رسانه های دیجیتال شد
بازی سرگرمی آموزشی ستاره باران نامزد بهترین بازی در بخش خانواده و سبک زندگی یازدهمین جشنواره رسانه های دیجیتال شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، بازی سرگرمی آموزشی ستاره باران نامزد بهترین بازی در بخش خانواده و سبک زندگی یازدهمین جشنواره رسانه های دیجیتال شد.

براساس این گزارش، بازی ستاره باران از سوی اداره نرم افزارهای دینی معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه، با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با سبک زندگی ایرانی اسلامی در قالب موضوعاتی از قبیل صفات خداوند، اهل بیت (ع)، احسان به والدین، ارزش علم آموزی، وفای به عهد، ایثار، قهر و آشتی، شجاعت، راستگویی، امانتداری، نظم و نظافت و منتشر شده است.

از دیگر اهداف تولید این بازی، می توان به، حفظ آیات و احادیث موضوعی اهل بیت (ع) در خصوص مهارت های زندگی مطلوب، استفاده بهتر از وقت و جلوگیری از اتلاف آن، جایگزین کردن بازی های ناسالم و مخرب، با بازی های دینی و ارائه الگوی بازی های جذاب، مبتنی بر آموزه های اسلامی اشاره کرد.

در این بازی سعی شده است تا با استفاده از محیط های گرافیکی متناسب با روحیه کودکان و همچنین با تشویق از طریق تغییر رنگ های جذاب، افکت های صوتی و تصویری زیبا، ارتباط بهتر و در نتیجه اشتیاق بیشتری برای حفظ آیات و روایات و یادگیری موضوعات مهم کاربردی برای آنها به وجود آید.

علاقه مندان می توانند جهت دریافت بازی ستاره باران به اینجا مراجعه کنند./1324/ت303/ب1

مصطفی رستمی
ارسال نظرات