۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۰
کد خبر: ۶۱۶۰۰۰
سرمست:

نیازمند تقویت گفتمان «گفت و شنود» در سطح مسؤولان هستیم

نیازمند تقویت گفتمان «گفت و شنود» در سطح مسؤولان هستیم
استاندار قم با تأکید بر ضرورت تقویت گفتمان «گفت و شنود» در سطح مسؤولان، گفت: یکی از معیارهای ارزیابی مدیران میزان پاسخگویی آنها به شهروندان به ویژه خبرنگاران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، بهرام سرمست استاندار قم پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار که در تالار مدائن قم برگزار شد، با گرامیداشت روز خبرنگار گفت: امروز باید یاد و خاطره شهدای خبرنگار را نیز گرامی بداریم.

وی بر ضرورت تقویت گفتمان ارتباطی مسؤولان کشور اظهار داشت: امروز مسؤولان باید «خود نقادی» داشته باشند؛ متأسفانه مسؤولان ما زیاد حرف می زنند و کمتر گوش شنوا دارند.

سرمست با تأکید بر ضرورت پاسخگویی مسؤولان اجرایی استان قم نسبت به مطالبات خبرنگاران عنوان کرد: امروز از مسؤولان اجرایی انتظار می رود که در دسترس بوده، پاسخگو باشند و مواضع خود را شفاف سازی کنند.

استاندار قم یکی از معیارهای ارزیابی مدیران را میزان پاسخگویی آنها به شهروندان به ویژه خبرنگاران دانست و ابراز داشت: امروز نیازمند تقویت گفتمان «گفت و شنود» در سطح مسؤولان هستیم.

وی با بیان اینکه زحمات خبرنگاران با اهدای لوح تقدیر و کارت هدیه جبران نمی شود، خاطرنشان کرد: ما باید از آنچه که خبرنگاران بر اساس رسالت خبرنگاری خود و پذیرش مسؤولیت های اجتماعی در میادین مختلف گزارش داده و خطرات را برای تهیه اخبار به جان می خرند، استفاده لازم را ببریم.

سرمست با اشاره به اینکه خبرنگاران مشکلات را به مسؤولان گوشزد کنند، تأکید کرد: ما از خبرنگاران استدعا داریم تا با چشم بصیر وآگاه خود مشکلات را رصد کرده و به گوش ما مسؤولان برسانند تا در راستای رفع آنها تلاش داشته باشیم./841/پ202/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 7
حسین ثالث موید
ارسال نظرات