۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۶۱۶۰۹۸

نهمین مرحله نهج البلاغه خوانی برگزار می‌شود

نهمین مرحله نهج البلاغه خوانی برگزار می‌شود
مدیر کل امور تربیتی جامعه‌الزهرا(س) از برگزاری مرحله نهم از دوره حدیث خوانی نهج البلاغه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، خانم طیبه سادات طباطبایی مدیر کل امور تربیتی جامعه‌الزهرا(س) در گفت‌وگویی، در بیان اهمیت و ضرورت پرداختن به نهج البلاغه عنوان کرد: نهج البلاغه گنجینه تمام نشدنی است و از جهات مختلفی برای ما ارزش دارد و ما امروز نسبت به این منبع معرفت بی توجه هستیم.

مدیر کل امور تربیتی جامعه‌الزهرا(س) افزود: اگر طبق سخنان رهبر معظم انقلاب مدظله العالی از دیدگاه دقیق و نافذ حضرت امیرالمؤمنین علیه‌السلام به واقعیت‌های جهان و جامعه نگاه کنیم بسیاری از حقایق را خواهیم شناخت و به علاج بسیاری از دردها دست خواهیم یافت و این است که امروز بیش از همیشه به نهج البلاغه محتاج تریم.

طباطبایی در ادامه بیان داشت: اداره قرآن و حدیث جامعه‌الزهرا(س) در راستای تحقق مطالبات مقام معظم رهبری حفظه الله و با توجه به ضرورت شناخت سیره و منش حضرت امیرالمؤمنین علیه‌السلام وآشنایی و انس طلاب با متون معتبر حدیثی از جمله نهج البلاغه، دوره غیرحضوری حدیث‌خوانی نهج البلاغه را برنامه‌ریزی و تاکنون هشت مرحله آن را برگزار کرده است.

وی تصریح کرد: بحمدالله با دریافت بازخورد های مثبت شرکت کنندگان طرح، پرسشنامه نهمین مرحله از دوره حدیث خوانی نهج البلاغه در اختیار شرکت‌کنندگان قرار گرفته که تا ۱۵شهریور فرصت دارند پاسخنامه‌های خود را به اداره قرآن و حدیث واقع در سرای ثقلین واقع ورودی ساختمان شهید بهشتی تحویل دهند و یا به ایمیل مندرج در آیین نامه مسابقات ارسال کنند.

مدیر کل امور تربیتی جامعه‌الزهرا(س) گفت: جهت ایجاد زمینه شرکت در این طرح با توجه به درخواست طلاب علاقه مند، بانوانی که به هر دلیل موفق به ارائه پاسخنامه های مراحل قبل نشدند می‌توانند تا پایان دوره نسبت به ارسال پاسخنامه‌های مراحل پیشین و مرحله جاری مسابقه اقدام کنند.گفتنی است این خواهران به شرط کسب نصاب امتیاز لازم در هر مرحله گواهینامه شرکت در دوره را دریافت خواهند کرد.

علاقه مندان جهت دریافت اطلاعات و ثبت نام به ورودی ساختمان شهید بهشتی، سرای ثقلین مراجعه کرده و یا با شماره تلفن ۳۲۱۱۲۳۵۵ تماس بگیرند./1330/د102/ب1

ارسال نظرات