۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۶۱۶۵۵۲
مدیر مدرسه علمیه ولی عصر بروجرد خبر داد؛

پذیرش ۱۳ طلبه نو ورود در مدرسه علمیه ولی عصر

پذیرش ۱۳ طلبه نو ورود در مدرسه علمیه ولی عصر
مدیر مدرسه علمیه، ولی عصر (عج) بروجرد گفت: ۱۲۰ طلبه در این مدرسه در حال تحصیل است و امسال نیز ۱۳ طلبه جدیدالورود به تعداد طلاب اضافه شده است.

حجت الاسلام محمد معظمی گودرزِی، مدیر مدرسه علمیه ولی عصر(عج) بروجرد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به پایان مراحل پذیرش و گزینش داوطلبان ورود به حوزه علمیه بیان داشت: امسال 22 نفر از جوانان بروجردی داوطلب ورود به مدرسه علمیه ولی عصر(عج) بروجرد بودند.

وی در ادامه یادآور شد: مدرسه علمیه ولی عصر(عج) بروجد در سطح یک در حال فعالیت و پرورش طلابی توانمند، با استعداد و نخبه است.

حجت الاسلام معظمی گودرزی عنوان داشت: از بین 22 داوطلب ورود به حوزه، پس از مراحل مصاحبه، گزینش و شرکت پذیرفته شدگان در دوره میثاق طلبگی 13 نفر جذب حوزه علمیه ولی عصر(عج) بروجرد شد.

وی معیار و ملاک پذیرش را کیفیت محوری عنوان کرد و افزود: طلاب پذیرش شده در دوره میثاق طلبگی بایسته های اخلاقی و تهذیبی را فرا گرفته اند و با محیط حوزه اشنا شده اند و همزمان با آغاز سال تحصیلی در کنار دیگر طلاب مشغول تحصیل خواهند شد.

مدیر مدرسه علمیه ولی عصر(عج) بروجرد خاطرنشان کرد: هم اکنون 120 طلبه در پایه های مختلف سطح یک در این مدرسه در حال تحصیل و فراگیری علوم دینی هستند.

وی در ادامه بیان کرد: تحصیل در حوزه فرصتی را فراهم می سازد تا بتوان جوانانی با استعداد، نخبه و توانمند و مهذب پرورش داد که هر کدام بتوانند در اینده کشور نقش آفرین باشند.

تعطیلات تابستان فرصتی برای انجام فعالیت تبلیغی و ارتقای پایه تحصیلی طلاب است

حجت الاسلام معظمی گودرزی بیان کرد: ایام تابستان فرصتی مناسب برای بهره مندی طلبه ها و شرکت در دوره های ارتقایی است.

وی گفت: طلاب مدرسه علمیه ولی عصر(عج) بروجرد، آنهایی که توانایی تبلیغ دارند، به صورت خودجوش مشغول فعالیت تبلیغی می شوند و برخی طلاب نیز در دوره های ارتقایی شرکت می کنند تا یک پایه بالاتر بروند.

حجت الاسلام معظمی گودرزی افزود: طلاب مدرسه ما هم اکنون در برخی حوزه های علمیه دیگر شهرستان ها همچون اراک، بابل و تهران در حال گذراندن دوره ارتقایی هستند./9451/ت310/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 5
ابراهیم بهروج
ارسال نظرات