۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۶۱۶۵۵۵
حجت الاسلام شاملویی:

تبلیغ چهره به چهره فرصتی برای ارائه الگوی عملی بین مخاطبان است

تبلیغ چهره به چهره فرصتی برای ارائه الگوی عملی بین مخاطبان است
معاون آموزش مدرسه علمیه برادران دورود به مزایای انجام تبلیغ چهره به چهره پرداخت و گفت: این مهم فرصتی مناسب برای ارائه الگوی عملی بین مخاطبان است.

حجت الاسلام احمد شاملویی، معاون آموزش مدرسه علمیه برادران دورود، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، ایام تابستان و تعطیلی مدارس علمیه را فرصتی مناسب برای بهره مندی طلاب عنوان کرد و بیان داشت: ایام تابستان فرصتی است تا طلبه به تبلیغ گرایش بیشتری داشته باشد و در جامعه بین مردم به تبلیغ بپردازد.

وی افزود: طلاب برای انجام فعالیت تبلیغی باید از مناطق خویش شروع کنند و بین دوستان، فامیل و آشنایان از فعالیت تبلیغی غافل نشوند، باید از توانایی خویش و آموخته ها برای انجام فعالیت تبلیغی بهره مند شوند.

معاون آموزش مدرسه علمیه برادران دورود در ادامه با تأکید بر ضرورت توجه و اهمیت دادن به تبلیغ چهره به چهره اظهار داشت: این شیوه تبلیغ یک روش تأثیرگذار بوده و مبلغ از شرایط روحی و جسمی مخاطب خویش خبر دارد.

وی ادامه داد: فرد تبلیغ کننده در شیوه تبلیغ چهره به چهره باید با گفتار و ادبیات نرم با مخاطب صحبت نماید و تلاش کند گفتاری جذاب داشته باشد.

حجت الاسلام شاملویی با بیان اینکه مخاطب ما ممکن است که حالت های گفتاری و رفتاری متفاوتی داشته باشد، گفت: مبلغ باید تحمل بالایی داشته باشد و با حوصله در انجام وظیفه تبلیغی خویش اقدام کند.

وی به بیان ویژگی های تبلیغ چهره به چهره پرداخت و اظهار داشت: مخاطب زمانی که با طلبه مهذب و با اخلاق برخورد داشته باشد از برخورد و رفتار او الگو می گیرد و تبلیغ چهره به چهره فرصتی ارزشمند برای ارائه الگوها است.

معاون آموزش مدرسه علمیه برادران دورود بیان کرد: عشق به اهل بیت(ع)، اهل نماز بودن و خوشرویی و خوش اخلاقی از الگوهای عملی بوده و سبب جذب قلوب و ایجاد علاقه بین مخاطب می شود.

وی خاطرنشان کرد: در تبلیغ چهره به چهره مزیت مهم که نسبت به تبلیغ در فضای مجازی دارد، این است که مبلغ ما با احوالات عاطفی و ویژگی های حیاتی فرد آشنا می شود و بر اساس وجود مشکلات مخاطب به تبلیغ می پردازد./9451/ت310/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 4
ابراهیم بهروج
ارسال نظرات