۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۱
کد خبر: ۶۱۶۵۷۹
حجت الاسلام عباس زاده:

جشن های دهه ولایت به میزبانی ۵۵ بقعه متبرکه شاخص لرستان برگزار می‌شود

جشن های دهه ولایت به میزبانی ۵۵ بقعه متبرکه شاخص لرستان برگزار می‌شود
معاون فرهنگی اوقاف لرستان از برگزاری ویژه برنامه‌های دهه ولایت در بقاع متبرکه خبر داد و گفت: ۵۵ بقعه متبرکه شاخص استان میزبان برگزاری این برنامه‌ها هستند.

حجت الاسلام محمدجواد عباس‌زاده، معاون فرهنگی اوقاف لرستان، در گفت‌ و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: ویژه برنامه های دهه ولایت با عنوان«ولایت علوی، اکمال دین نبوی» برگزار می شود.

وی با اشاره به آمادگی و برگزاری برنامه های دهه ولایت در 55 بقعه متبرکه استان لرستان خاطرنشان کرد: در طول سال همواره این بقاع متبرکه با توجه به امکانات و دارا بودن شرایط لازم، میزبان برنامه های اوقاف هستند.

حجت الاسلام عباس زاده تصریح کرد: برنامه های دهه امامت و ولایت با هدف تبیین جایگاه و فرهنگ غدیر در بقاع متبرکه برگزار می شوند.

وی عنوان کرد: در کنار این برنامه ها، همواره ویژه برنامه های اوقات فراغت نیز در حال برگزاری بوده و مبلغان در اجرای برنامه ها حضوری فعال دارند.

حجت الاسلام عباس زاده در ادامه خاطرنشان کرد: برنامه های اوقات فراغت با هدف غنی سازی اوقات فراغت نسل جوان و نوجوان و تقویت پایه دینی و اعتقادی نسل جوان برگزار می شود.

معاون فرهنگی اوقاف لرستان اجرای برنامه های دینی و فرهنگی را امری مهم برای تبیین و ترویج معنویت در جامعه و ارتقای اخلاق عنوان کرد و گفت: برگزاری گفتمان های دینی با محوریت مختلف امری مهم برای پاسخگویی به سؤالات و شبهات و مصون سازی قشر جوان در برابر آسیب های اجتماعی است./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات