۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۴
کد خبر: ۶۱۶۵۸۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

پویش«هم سرنوشتیم» در زنجان برگزار می شود

پویش«هم سرنوشتیم» در زنجان برگزار می شود
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان از برگزاری پویش«هم سرنوشتیم» در آستانه ماه محرم و با محوریت موضوع خانواده در استان زنجان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سعید احمدی در جلسه هماهنگی همایش تشکل های دینی در آستانه ماه محرم در محل تبلیغات اسلامی زنجان، با بیان اینکه تجمیع برنامه های ماه محرم خروجی خوبی دارد، افزود: تجمیع برنامه باعث می شود تقسیم کار به خوبی انجام شود.

وی اظهار کرد: اگر برنامه ها تجمیع شوند، جبهه ای ایجاد شده و همه برای برگزاری مشارکت می کنند و این مهم باعث کیفیت برنامه ها هم می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان بر فضاسازی برگزاری همایش«علمداران بصیرت حسینی »تاکید کرد و افزود: بنرهای همایش«علمداران بصیرت حسینی» تنها در چند نقطه نصب شود.

حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان نمی خواهد تصدی گری کند، ادامه داد: همایش«علمداران بصیرت حسینی» توسط شورای هیئت مذهبی و کانون مادحین برگزار می شود.

وی گفت: در برگزاری این همایش کارها تقسیم بندی و وظایف هر ارگان مشخص شود تا شاهد برگزاری همایش خوب در شهرستان زنجان باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر تقویت بنیان خانواده تاکید دارند و اینکه دشمن خانواده را مورد هجمه و برنامه شوم خود قرار داده است، ابراز کرد: رهبری تهدید کانون خانواده از سوی دشمن را متذکر شدند.

حجت الاسلام احمدی با اشاره به برگزاری پویش «هم سرنوشتیم» با محوریت موضوع خانواده در استان زنجان، افزود: این پویش از هم اکنون شروع و در ایام محرم پویش «هم سرنوشتیم» در مساجد و هیئت های مذهبی اجرا خواهد شد.

عباس قاسم پور
ارسال نظرات