۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۷
کد خبر: ۶۱۶۵۸۹
مدیرکل تبلیغات اسلامی قم:

بُعد نویسندگی در بین طلاب جوان حوزه باید تقویت شود

بُعد نویسندگی در بین طلاب جوان حوزه باید تقویت شود
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم خبرگزاری رسا را جزو رویش هایی دانست که با دغدغه مندی جمعی از فضلای حوزه شکل گرفته و اکنون باید سر خط دفاع از حوزه های علمیه باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام رضا عزت زمانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم در بازدید از خبرنگار خبرگزاری رسا، با تقدیر از فعالیت های این رسانه حوزوی گفت: خبرگزاری رسا جزو رویش هایی است که با دغدغه مندی و اهداف مبارک و ارزشمند جمعی از دلسوزان جوان حوزه شکل گرفت و امروز به یک شجره طیبه تبدیل شده است.

وی موفقیت های خبرگزاری رسا را نتیجه و برکت اخلاص و تلاش های شبانه روزی مدیران و دست اندرکاران توصیف کرد.

حجت الاسلام عزت زمانی در ادامه مطالبه گری را یکی از رسالت های اصلی رسانه ذکر و تصریح کرد: کار و فعالیت رسانه باید به گونه ای باشد که مدیران و مسؤولان را به تحرک بیشتر وادار سازد و آنها را رشد دهد.

وی افزود: در عرصه مدیریت پیچیدگی ها و بروکراسی هایی وجود دارد که مدیران را از جریان مردمی جدا می کند؛ در حالی که مدیر باید همدرد مردم باشد؛ رسانه باید مدیران را وادار سازد تا روحیات انقلابی را در خود زنده نگه دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قم در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم تقویت بعد نویسندگی در بین طلاب و فضلای حوزه تاکید و تصریح کرد که اگر مبلغان خاطرات تبلیغی خود را می نگاشتند امروز میلیون ها صفحه و محتوای ارزشمند جمع آوری شده بود؛ نهادهای تبلیغی بایستی کوتاهی خود را در این زمینه جبران کنند.

حجت الاسلام عزت زمانی ضمن اعلام آمادگی اداره کل تبیلغات اسلامی استان قم به منظور تقویت همکاری ها با خبرگزاری رسا، تاکید کرد که رسا باید سرخط دفاع از حوزه های علمیه باشد.

وی شناخت چالش ها، شناسایی نقاط ضعف و  کمبودها و توجه به آرمان ها را در این راستا امری مهم دانست و گفت: منشور روحانیت حضرت امام(ره) الگویی تمام عیار در این مسیر است که بایستی بیش از پیش مورد توجه حوزویان قرار گیرد.

حجت الاسلام عزت زمانی سبک تربیتی حضرت امام(ره) را مورد اشاره قرار داد و گفت: امروز سبکی در تربیت عالمانه پیدا شده که هیچ نقشی برای جامعه و مردم قائل نیست؛ خبرگزاری رسا می تواند ضمن تبیین خطرات و آسیب های این قبیل سبک ها، نقش و تاثیر مهمی در ترویج سبک تربیتی حضرت امام داشته باشد.

وی با تشریح خدمات متقابل حوزه و انقلاب اسلامی، تاکید کرد که فرصت هایی که با پیروزی انقلاب اسلامی نصیب حوزه و روحانیت شده بی نظیر است؛ علما و روحانیان باید قدر این فرصت طلایی را بدانند و با تمام وجود در صحنه دفاع از انقلاب حضور داشته باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم در پایان گفت: سازمان تبلیغات اسلامی یک سازمان با ماموریت های گسترده در عرصه های مختلف است؛ از این رو نیاز به هم افزایی و نگاه مشترک در توجه به ظرفیت ها به شدت احساس می شود. /924/ج

حسین عجمی
ارسال نظرات